Gianni Debeuf Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 Hoi Ik wil mijn moestuinambitie wat uitbreiden en ik heb en serre of kas besteld.Nu, die komen ze eind juli leveren. Nu is de vraag of het nog de moeite is omin augustus nog wat te zaaien/planten. En zo ja wat? Quote
nanda Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 Hmm augustus is misschien nog een beetje vroeg maar in de loop van september / okt (ligt een beetje aan de temperatuur) kun je wat dingen zaaien die in de winter geoogst kunnen worden of anders vroeg in het voorjaar: raapstelen (okt), paksoi (sept), kervel, peterselie, sla, selderij, rucola. Quote
Merel Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 Diana van mooiemoestuin.nl kreeg vorig jaar onverwacht midden in de zomer ruimte in haar kas en zaaide begin augustus augustus boontjes. Hier vind je meer info: http://www.mooiemoestuin.nl/groenteteelt/peulgewassen/boontjes/. Mijn tomatenplanten gaan niet super goed en dit verhaal blijft in mijn achterhoofd zitten voor noodgevallen . Quote indefruitboomgaard
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.