Geplaatst: 10 juni 201312 j Hallo,weet er soms iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn dat tal van groen kleine en grote aardbeien gewoon los naast de plant liggen? Precies afgeknipt
Geplaatst: 10 juni 201312 j Na wat bizar..... Ik had van de week precies het zelfde....Was er ook aantal kwijt!!!! Dacht eerst die zijn gestolen maar lagen ook kleintjes gewoon los!!!! Ga er deze week zo wie zo een net overheen spannen want denk toch stiekem aan dieren!!!Maar benieuwd naar de reacties!!!!
Geplaatst: 11 juni 201312 j Ik vond en heel bergje aardbeien (rode en nog groene) in de funderingsbalk van mijn kasje. Er liggen muizenkeutels naast dus denk ik dat dat de daders zijn. Het lijkt er op dat ze een voorraadje aan het aanleggen zijn.
Geplaatst: 11 juni 201312 j wij hebben ook elk jaar last van een woelmuis o.i.d. die lekker aan alle rijpe vruchtjes knabbelt...
Geplaatst: 12 juni 201312 j in bakken telen en stelling maken.daar nog een net over en je bent veilig. ik heb dit ook gedaan en lukt goed en je bespaart veel plaats.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.