Geplaatst: 16 maart 201114 j marktdag vandaag, niet kunnen weerstaan aan:-ribes uvacrispa geel (met doornen)- aronia prunifolia viking khad gedacht ze in het stuk van de kippen te zetten wie heeft er ervaring mee?
Geplaatst: 16 maart 201114 j De kruisbes zou ik niet bij de kippen zetten, zo'n laag struikje ik denk dat ze daar aan gaan pikken, zowiezo gaan mijn kippen ook altijd graag graven net naast een plant zijn stam.Zelf ben ik niet fan van om planten in de kipperen te zetten omdat ze er toch wel schade aan brengen en lijkt mij de mest continu van de kippen niet goed, veel zal afhangen van de grote van de ren en aantal kippen enzo.Maar doen andere struiken in de kippenren het goed ?De appelbes kunnen vrij vorse struiken worden. Het zal persoonlijk zijn maar ik vindt fruit in de kipperen ook niet fris om te eten, stof poep en weet ik wat zal daar best opterechtkomen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 16 maart 201114 j Auteur tzijn 5 kippen en ze hebben ongeveer 50m2de frambozenstruiken staan er al een paar jaar ,die doen het goedkersenboompje en braambesstruik is ook pas aangeplant, dus nog geen ervaring met de kippenze hebben nergens schaduw, dus met die struiken hebben ze meer schaduw dan zou ik die kruisbes, best ergens anders zetten?maar die aronia zou geen kwaad kunnen?
Geplaatst: 16 maart 201114 j Auteur de rest van de tuin is grasplein, daar loopt de hond, die overal zijn poot tegen opheftis dan ook niet goed?moeilijk zenneheb nog stukje waar rabarber staat, daar staat draad rond (als bescherming tegen de hond), eventueel zou ik daar die kruisbes naast kunnen zetten?
Geplaatst: 16 maart 201114 j Ja zou ik doen de kruisbes apart naast de rabarber, opzich is je ruimte van de kippen best heel groot en weinig kippen, dus in jouw geval kunnen wat bomen vast geen kwaad in hun verblijf.In meeste kippen hokken rennen die stuk kleiner zijn is de kippemest last op de grond veel zwaarder, kippenmest is best een scherpe mestteveel bij planten en zeker versemest is niet goed.Mijn hond mag nooit plassen in de tuin, dat weet hij goed ik ben niet overdreven netjes hoor, maar ook dat vindt ik vies zeker met kinderen moet je toch beetje voorzichtig zijn in de tuin waar ze spelen met dieren uitwerpselen enzo.Nouja volgens mij is jouw tuin een stuk groter dan meeste achtertuinen dat scheeld best. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 17 maart 201114 j Auteur met onze hond ga ik bijna nooit wandelen (hij kan ook niet zo goed tegen drukte, krijgt dan stress en diarree)dus hij doet al zijn behoefte in de tuin, dagelijks ga ik rond en kuis, wat hij achtergelaten heeft, op.maar hij mag wel niets doen in moestuin of op rabarber of zo, dus dat is afgezetfruitstruikjes zitten in de grond, foto's volgen
Geplaatst: 17 maart 201114 j Hier doen ze ook hun behoefte in de tuin. Of nou ja... het weiland En dat ruimen we eigenlijk alleen in de zomer op, als het al een tijd niet heeft geregend of zo. Maar wij hebben ook geen reutjes die tegen de struiken piesen. En de moestuin is echt verboden gebied (zit een hekje opheen) en bij de fruitstruiken kunnen ze ook niet meer komen.Al is dat vooral omdat 1 van onze honden de bessen meteen van de struik eet. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.