kenbeimer Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Heb met die vlaag van regen, wind en onweer mijn aardbeienzaailingen buiten laten staan... Eentje is gesneuveld en de andere leeft nog, maar er is een stukje wortel zichtbaar. Kan ik dit beter zo laten, of kan ik dit beter toedekken? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katja1604 Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Zelf dek ik zichtbare wortels altijd toe, zou ik bij aardbeien ook doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted June 21, 2013 Author Share Posted June 21, 2013 Verse aarde en beetje natmaken is voldoende neem ik aan? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts