Hudsonstijgers Geplaatst: 22 juni 2013 Geplaatst: 22 juni 2013 Kan iemand mij vertellen hoe groot een snack komkommer wordt en dus moet plukken?? Dank Quote
spike Geplaatst: 22 juni 2013 Geplaatst: 22 juni 2013 +/- 20 centimeter lang ,diameter +/- 5 centimeter Misschien worden ze nog groter maar laatst bij iemand al geoogstSommige zeggen kleintjes zijn lekkerder maar dit is smaak afhankelijk Quote
Jenneke Geplaatst: 22 juni 2013 Geplaatst: 22 juni 2013 Ik heb mijn snack-komkommerplant gekocht en op de beschrijving die daar bij zat staat dat je kunt oogsten bij een lengte van 10 cm. Maar misschien zijn er verschillende rassen? Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 22 juni 2013 Geplaatst: 22 juni 2013 Dat denk ik ook bij mij stond 14 cm, Quote
Tekj Geplaatst: 22 juni 2013 Geplaatst: 22 juni 2013 Ikzelf wist niet eens dat het een snackkomkommer was die ik aangeschaft had. Was in de veronderstelling dat het een normale was, maargoed. Heb zelf maar wat geprobeerd. Ik weeg de opbrengsten ook, vind ik leuk. De eerste woog slechts 39 gram. Was best te eten, maar als ze 49 gram wegen (vandaag één van 49 geplukt), zijn ze wel lekkerder. Komt neer op 8-10cm. Geplukt omdat de plant niet echt wil groeien en ik dus maar snel oogst zodat hij die energie elders kan gebruiken. Quote
thea Geplaatst: 22 juni 2013 Geplaatst: 22 juni 2013 Ik pluk ze als 12 cm zijn dan zit er nog geen zaad in en lekker knappig. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Aline Geplaatst: 7 juli 2020 Geplaatst: 7 juli 2020 mijn snack komkommers zijn vrij bitter, heb ik ze te vroeg of te laat geoogst ? Quote
RobO Geplaatst: 7 juli 2020 Geplaatst: 7 juli 2020 (aangepast) te weinig water gegeven? ze zijn altijd dorstig te laar geoogst? welke soort? fotootje? 7 juli 2020 aangepast door RobO Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.