Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je laurier bedoelt, moet je bij de grotere plantenzaken bij de vaste planten kijken....staat meestal bij groenblijvende struikjes....= niet altijd geheel winterhard trouwens.

Geplaatst:
Weet iemand waar je een plantje kunt kopen ik ben hier al naar het tuincentrum geweest maar die hadden niets.

Bij van der kooy in benthuizen( naast zoetermeer) hebn ik ze gisteren zien staan. 2,95 per plantje.

Geplaatst:
Weet iemand waar je een plantje kunt kopen ik ben hier al naar het tuincentrum geweest maar die hadden niets.

ik heb stekken die aangeslagen zijn en ook plantjes(afleggers) ze kosten niets als er maar iets te ruilen valt.

In het najaar kan er dan een afspraak gemaakt worden

• 3 weeks later...
  • 1 maand later ...
Geplaatst:

Ik heb er trouwens 1 gekocht.

Bij het tuincentrum hadden ze er nu wel maar die waren 18 euro, dat vond ik nogal duur.

Toen was ik van de week toevallig ergens en ik kocht daar een rozemarijn op stam, en toen ik al bij de auto was dacht ik aan laurier dus terug en ze hadden er nog 2 samen voor 6 euro of 1 voor 4 ik heb er maar 1 genomen was al wel een grote plant. Nu maar hoepen dat hij het doet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...