geertlaurent Geplaatst: 1 juni 2015 Geplaatst: 1 juni 2015 Erg veel prei plantjes, dunne sprietjes dat wel maar beter als niks toch? Had de dikte zelf geplant uiteraard en vond het zonde om een 40 tal preitjes zo maar weg te gooien. Quote
Mari Geplaatst: 3 juni 2015 Geplaatst: 3 juni 2015 appelmunt, paar zakjes bloemenzaadjes van vorig jaar, een potje met net uitgekomen Chinese bieslook, een potje basilicum en m'n laatste butternutpompoenplantje waar ik zelf geen plaats meer voor had Quote
geertlaurent Geplaatst: 13 juni 2015 Geplaatst: 13 juni 2015 Een 2 tal kg erwten, 20 tal radijzen en een bakje aardbeien. Quote
angela (†maart 2025) Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 Een bak aardbeien aan mijn moedereen bak aardbeien aan de buren rechts van mijn moedereen bak aardbeien aan de buren links van mijn moedereen bak aardbeien aan kennissenen er staan nog 2 bakken aardbeien klaar om morgen mee te nemen op verjaardag.En nog een krop sla ook aan een kennis. Quote
RobO Geplaatst: 20 juni 2015 Geplaatst: 20 juni 2015 een bak aardbeien aan de tuinbuuv sla en knoflook aan de serious request kennis Quote
RobO Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 en een pot aardbeienjam aan een buurman verderop Quote
Gast Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Ik had te veel broccoli en langer kon niet dus heb ik alle grote stronken broccoli eraf gesneden en 1 broccoli weggegeven aan iemand op de tuin. Was best komische bij die gene werd de broccoli niks kleine plantjes weinig blad en de broccoli was niet compact. Dus die was erg blij dat ze zelf een keer broccoli kon eten. Quote
geertlaurent Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 5 keer kropsla, 3 stuks rode krulsla, een half kilootje witte aardbeien uitgedeeld (jammer dat die zo verschrikkelijk slecht bewaren dat je ze wel moet delen )En aan de tuinvereniging nog 3 zwarte bessenstruiken, aardbeiplantjes, taxusplanten en hulststekken, en herfstframbozen geschonken om te verkopen bij de braderie Quote
koenpoging Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 Een Minibel tomaat scheutje in ruil gekregen voor een rode kool, pyros tomaat en spruit, de man had gewoon een overproductie en was blij dat ik wat wou afnemen. Ben blij dat ik toch iets kon teruggeven Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
Deborah Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 Knoflook aan een collega. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
HuubvG Geplaatst: 27 juni 2015 Geplaatst: 27 juni 2015 Gisteren ook aan maaltje jonge tuinbonen aan een buurman gegeven die voor het eerst ging proberen om ze met peul en al te bereiden. Quote
Piroska Geplaatst: 27 juni 2015 Geplaatst: 27 juni 2015 Een doos met aardbeienplantjes en een kleine hazelnootstruik Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
RobO Geplaatst: 27 juni 2015 Geplaatst: 27 juni 2015 aardbei, vlierbloesemsiroop, rode bessen aan de serious request klantjes Quote
RobO Geplaatst: 30 juni 2015 Geplaatst: 30 juni 2015 3 uur hagen snoeien aan andere sr klantjes Quote
angela (†maart 2025) Geplaatst: 30 juni 2015 Geplaatst: 30 juni 2015 Aardbeien, tay berries, rabarber. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.