MellyBVB Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Hallo allemaal, Ik heb een aantal zaden waar ik niks mee doen, omdat het simpelweg te groot word voor mijn tuin of ik heb er gewoon te veel. Bijenboom zaden.Blonde Melde zaden.Oranje afrikaantjes.Violen.Kalebas zaden.Galia meloen.Hedra zaden.Raapsteel zaden.Kervel zaden. Ik zou graag wil ruilen voor:Lavendel.Dubbele klaprozen.Verschillende soorten zonnebloem.Verschillende akelei.Chcocolade paprika.Verschillende soorten aardbeien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mir0706 Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Ik heb zonnebloem en akelei, allebei eigen oogst. Die wil ik wel ruilen voor afrikaantjes en blonde melde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmy341 Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Hallo Ik heb pedro red. Rode zonnebloem en op dit moment staan er ook gele zonnebloemen in mijn tuin zaden te maken. Als je nog wilt hoor ik graag van je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts