Geplaatst: 8 juli 201312 j Hallo,Ik ben op zoek naar een cultivator met 1 tand: Iemand die misschien hem voor een leuke prijs verkoopt?Hij hoeft niet van Gardena te zijn, alleen kan ik hem onder andere merken niet vinden. Bedankt GrIlaria
Geplaatst: 8 juli 201312 j mocht je geen 1 tands vinden is het misschien een optie om van een 3tands er 2 af te zagen kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Geplaatst: 8 juli 201312 j Auteur Dat had ik ook gedacht, om 2 tanden weg te zagen!!Deze 1-tand-cult is bijna niet te vinden, zeg..Grilaria
Geplaatst: 8 juli 201312 j 't Is een iets ander ding, maar misschien ook bruikbaar "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 9 juli 201312 j Dacht eigenlijk dat "Wolf-garten " hem ook verkoopt. Eentandige cultivator. Dacht zelfs een smalbladige en een brederbladige.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.