Juul Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Goedenavond, Vanavond nog even in de kas geweest en zag dat de Amsoi was doorgeschoten. Er zitten lange bloemstengels op waarvan de meeste nog in de knop zijn maar ik zag dat aan een enkele gele bloemetjes zaten. Wat kan ik in dit stadium nog doen? De bloemstengel afknippen en de plant verder laten groeien of tot een paar cm boven de grond afknippen of wellicht de planten weg gooien? Juul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pet Posted July 12, 2013 Share Posted July 12, 2013 Opeten of laten staan om zaad te verzamelen. Bloem eruit kan, maar de amsoi zal niet veel meer groeien. Alsmede gaat schieten is het gewoon min of meer over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juul Posted July 13, 2013 Author Share Posted July 13, 2013 Bedankt voor je antwoord. Ik was er al bang voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts