watnou Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 hallo,wie weet iets te vertellen over dit apparaat of heeft hier ervaring mee,ben dus van plan om zo eentje aan te schaffen ,deze worden voor een redelijk bedrag aangeboden.alvast heel erg bedanktwatnou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danuta Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Welk aparaat van Bifinett bedoel je? MVG Danuta Quote MVG Danuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
watnou Posted July 15, 2013 Author Share Posted July 15, 2013 het gaat om een Weck Inkookapparaat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danuta Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Ah, okee, voor een weckketel redelijk zou ik zeggen, erg basic, temperatuur niet erg fijn af te stellen maar voor die prijs moet je dat ook niet verwachten.Wil je hem voor meer zaken gebruiken zoals kazen, fijnafgesteld garen op een onderkooktemp bvb op 80˚ of 90˚ zou ik hem ten zeerste afraden... Ik heb ongeveer dezelfde en voor dat soort zaken is hij gewoon niet goed genoeg maar voor gewoon wecken is het een prima apparaat. Tweedehands zijn er veel te vinden en moet je echt niet meer betalen dan een tientje of 3 a 4 en dan liefst met nog wat potten erbij, kijk goed na of het rooster er inzit wat op de bodem moet liggen. MVG Danuta Quote MVG Danuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
watnou Posted July 15, 2013 Author Share Posted July 15, 2013 oke,bedankt.hij kost trouwens €30 incl.partij flessen en weckringen en klemmen.niet te duur dacht ik.nog bedankt,groetjes watnou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts