Jorieke123 Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Geplaatst: 11 september 2013 Ja, zo dun mogelijk. Vleeswaren-dun. Niet extra dun (dus niet zoals die half-doorzichtige plakjes van bijv. AH ) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Piroska Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Oh prima! Doe maar 250 gr van als het kan. Of hoe je ze verpakt hebt en goed uitkomt. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Geplaatst: 11 september 2013 En dan wat minder van de reepjes/blokjes? Alles kan nog Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Mag ik ook bakbacon?kan je het misschien vacumeren? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Jorieke123 Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Geplaatst: 11 september 2013 Ik heb die Backbacon ('back', dus niet bak. Al bak ik het wel ) van het vorige varken gemaakt, ik had toen niet genoeg seal-plastic dus ik heb het in ander stevig plastic verpakt. Het zijn platte pakjes, met zo'n 10 plakjes bacon er in. Ik zal eens wegen wat het zoal weegt... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Piroska Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Hou maar een kilo blokjes aan en dan rond de 250 gr bacon, het mag ietsje meer of minder zijn zoals bij de slager Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Erny Geplaatst: 16 september 2013 Geplaatst: 16 september 2013 D'r zal toch zaterdag nog wel genoeg in de vriezer liggen om ter plekke uit te kiezen indien gewenst?... Want dan doen we dat waarschijnlijk... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 september 2013 Auteur Geplaatst: 16 september 2013 Ik ben een beetje aan het inventariseren, maar er ligt nog meer dan genoeg hoor. Zal ik anders wat pakketjes maken? Voor de late kiezer? Met van alles wat? Dan hoef ik niet alle lades door te zoeken zaterdag Met karbonades, filetlapjes, speklappen, gehakt, hamlappen, en-vast-nog-iets-wat-ik-even-vergeet. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 16 september 2013 Geplaatst: 16 september 2013 o ja die backbacon komt dus uit de vriezer? dan is het niets voor mij..wel graag de karbo`s en de leverworsten. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Jorieke123 Geplaatst: 16 september 2013 Auteur Geplaatst: 16 september 2013 Ja de bacon komt uit de vriezer. Ik heb de rest al voor je klaarliggen. Het zijn flinke karbo's, dus het zijn 2 pakjes met 2 stuks geworden Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erny Geplaatst: 16 september 2013 Geplaatst: 16 september 2013 Heb zelf eigenlijk vooral zin in karbo's en speklappen. Stuk bacon klinkt ook erg goed.Eventueel een groot stuk van iets als je die nog hebt liggen (iets voor lekker lang in de oven. Buikspekstuk heb je zeker niet meer?, wordt dan volgend keer wel). Wat Buurman R. wil weet ik ook niet... maar die had wel belangstelling want die heeft met mij de vorige lapjes genuttigd. Naar volle tevredenheid. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 september 2013 Auteur Geplaatst: 16 september 2013 Grote stukken zijn er inderdaad niet meer. Er waren er wat van te voren gereserveerd (Kruidje heeft bijvoorbeeld een flink stuk kinnebak+nek) en de rest is versneden. Een stuk bacon is er ook niet, dat zijn al plakjes Net 'nadeel' van een varken, is dat er erg veel gehakt aan zit. Was hij maar helemaal gemaakt van buikspek Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erny Geplaatst: 16 september 2013 Geplaatst: 16 september 2013 Als ik eerder geweten had dat ik kwam had ik zéker ook een groot stuk gereserveerd. Zat kwijlend naar al die bestellingen te kijken... Volgende keer dan maar weer.  Ik wil ook best wat gehakt van je afnemen hoor, per hoeveel gram heb je die verpakt? Verwarrend al die spekjes... ik bedoel die bakbacon in plakjes uit de vriezer (heb ik het nu goed...? )Zakje spekblokjes lust ik ook wel... mocht je die bedoelen...? Maar ben maar 1 persoonshuishouden dus geen grote bevroren porties indien mogelijk. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 september 2013 Auteur Geplaatst: 16 september 2013 We PB-en wel even verder, tot we een akkoord hebben bereikt Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Geplaatst: 17 september 2013 Nou, ik ben zo ongeveer alles aan het inpakken. Nog een heel gedoe, maar gaat lukken hoor  We hebben voor de liefhebber o.a. nog: gehakt (VEEEEL ), speklappen, karbonades (schouder/hals, dus wel vrij vet), hamlappen, poulet, nog een flinke hoeveelheid lever, en eventueel wat andere organen zoals tong, hart, nieren  Prijs van de lever is trouwens 7 euro per kilo. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nynkef Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 Als het nog in het koelboxje van Bit past wil ik je best wel verlossen van nog een paar speklapjes maar dan kan ik het bedrag beter achteraf even overmaken, want dat weten we natuurlijk niet van te voren Quote
geedee Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 Hoeveel wil je voor een kilo gehakt hebben Jorieke?? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Geplaatst: 18 september 2013 We hebben voor al het 'normale' vlees (dus niet gerookt of verwerkt tot leverworst) een vaste prijs van 9 euro per kilo. Â Er zijn ook nog aardig wat leverworsten. Grof van structuur. In plastic 'darm', ingevroren. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik er bij kwam dat ze 500 gram wegen Ze wegen namelijk maar 350 gram. De mensen die er al 1 hadden besteld (en/of betaald), krijgen er 1 extra! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erny Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 Oh.... graag dan ook een leverworst voor mijn vader, die is daar dol op. En een portie lamsgehakt wil ik ook wel. Quote
geedee Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 Graag 2 kg gehakt; is dat uit de diepvries of uit de koeling? (dat laatste geniet voorkeur)Â en n kilo poulet Quote
Jorieke123 Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Geplaatst: 18 september 2013 Het is allemaal keihard bevroren, in porties van 250 gram geseald. Ik leg het voor je klaar Geedee! Betaal je zaterdag? Of wil je het liever overmaken? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 We nemen de koelbox mee en hopelijk ontdooit t niet te veel tijdens de thuisrit....we zullen het gaan zien Ik betaal je zaterdag die 27 Euro gewoon cash Jorieke. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Geplaatst: 18 september 2013 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Geplaatst: 19 september 2013 Nynke, ik heb de speklappen voor je klaarliggen, mocht het niet meer passen dan zullen we ze zelf opeten Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Geplaatst: 19 september 2013 Geedee, ik had maar 3 pakjes van 250 gram poulet, en 1 van 200 gram. Het totaalbedrag is dus 26,50. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.