aalterse-willy Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 De zoekmachine vond dit woord niet dus..... Hoeveel suiker moet er nu feitelijk bij het fruit gevoegd worden Op het net vind ik recepten met tot 50% verschil in het gewicht aan suiker De laatste aardbeien en de eerste kersen zou ik al willen gebruiken om eens iets anders te maken voor de winter, rode en andere bessen volgen later.Kan iemand me hier goede raad in geven We mogen toch ook een beetje van het goede der natuur genieten héé Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danuta Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 Hi Willy, dit vind ik zelf nog steeds een van de beste, een echte klassieker, misschien is dit iets voor je, als je geen Duits kunt dan roep even dan vertaal ik hem voor je ) http://www.mehlspeiskoenig.at/rezeptuniversum/fuer-anlaesse/rumtopf/klassischer-rumtopf.html Zucht vergeet ik nog de vraagstelling te beantwoorden, in dit recept is het 1250 gr suiker op 2000 gram vruchten in totaal en een 2250 ml rum (verschillende soorten of gewoon welke je lekker vind) MVG Danuta Quote MVG Danuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted July 21, 2013 Author Share Posted July 21, 2013 Danuta, dat ziet er goed uit, is klaar en duidelijk. Dank voor de tip.Alleen die Stroh 60 vind ik niet in de winkel, heb wel een fles bruine staan van 37.5 en een fles witte van 80°.Zou ik die kunnen mengen Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danuta Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Nah als je de smaak van Stroh erin wilt hebben (errug lekker) kun je gewoon voor de 40 gaan en anders zou ik die 2 die je hebt eens vermengen met elkaar in de verhouding van 2:1 en gewoon voorzichtig proeven van te voren....maar ik moet zeggen dat Stroh rum nu eenmaal een onvergelijkbare smaak heeft ) Hier kun je ze in iedere supermarkt kopen in welke sterkte je ze ook wilt hebben, wel makkelijk ) MVG Danuta Quote MVG Danuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts