Geplaatst: 26 juli 201312 j hallo ik ben kimmy 18 jaar en woon sinds kort met mijn vriend samen. hij werkt bij BVB in het laboratorium. we hebben een klein balkonnetje en nog een klein stukje grond aan de voorkant. we mogen helaas de tegels er niet uithalen. mijn vriend kwam op een dag thuis met 2 potten, grond en zaden. ik vond er niks aan al dat wachten en nu is het zo mooi aan het worden. ik heb zelfs een kleine kas gekregen. ik heb nu zonnebloemen, afrikaantjes, papavers, dahlia's, cosmo bloemen, maar nou wil ik ook met groenten en fruit beginnen. ik heb pompoen en meloen gezaaid en sla. ik heb verder geen flauw idee wat ik er verder mee moet doen maar daar maak ik een ander topic voor..
Geplaatst: 26 juli 201312 j Welkom en een maak er een paradijsje van. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 26 juli 201312 j Wat klinkt het leuk...een tuin is echt verrassend leuk!Veel succes; ik ben tzt benieuwd naar je foto's.Welkom
Geplaatst: 27 juli 201312 j Hallo Kimmy, welkom! je merkt al: het is het wachten waard Maar wat leuk dat je van "niks aan" nu zit bij "wat kan ik nog meer?" binnen een seizoen! Veel plezier met je tuin in potten en aanverwante zaken. zo tuinier ik ook, ondanks de aanwezigheid van een tuin, omdat mijn katten me "helpen" met alles wat de grond in gaat.... Je komt vanzelf op ideeën als je hier rondsnuffelt! Marijke. Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.