k_clevers Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Moestuinvrienden,De bladeren van mijn selder worden bruin en drogen uit, alhoewel ik meen dat ze genoeg water krijgen. (zie foto)Weet iemand de mogelijke oorzaak ? thxKristof Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Ziet er een beetje uit als bij mij. Ik heb ( had ) er de mineervlieg-larfjes in zitten ( die maken kleine gangetjes in het blad tussen de bladlagen ) waardoor delen van de bladeren afsterven / lijken te verdorren.Gaat vanzelf over. Je kan het wegplukken , of de mineer diertjes fijnwrijven ofzo. Niet te veel tegen doen, gaat vanzelf weer weg. Als het dat is hoor, ik zie het op de foto niet zo heel goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 wel goed hard knijpen hoor want die mineerrupsjes zijn vrij stevig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts