Aerimath Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Hallo forumleden, Ik heb een probleem met mijn appel en perenboom. Mijn appelboom heeft bladluizen en mijn perenboom perenroest. Ik heb er een uitgebreid verslag over geschreven op mijn blog moestuinleek.blogspot.nl. Ik hoop dat jullie tips/ideeën hebben over hoe ik dit precies aan kan pakken, zonder dat ik de perenboom weg hoef te gooien! Groeten, Erwin Quote Ik blog over mijn lekenervaringen met tuinieren. Moestuinleek.blogspot.nl. Altijd op zoek naar nieuwe ideeën voor in mijn moestuin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Rechtsboven zie je een venstertje met een zoekfunctie. Term "Bladluizen" zal wel heel wat hits geven uit het verleden van ons forumTerm "perenroest " ook wel denk ik. Beide problemen zijn wijdverbreid. De een wat minder erg dan de ander. Is de perenroest écht perenroest, is het geen leuk verhaal voor je peer.De luis is simpel. Veel succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts