Bazarie Posted July 31, 2013 Posted July 31, 2013 Sinds vanavond zijn we de trotse bezitter van een weckketel. Leuk natuurlijk, maar het essentiële ontbreekt nog, n.l weckpotten. Wie heeft er nog wat "over"? En wil ze weg doen voor een zacht prijsje?Liefst die stapelbare van Weck, maar om te beginnen zijn we niet al te kieskeurig. Ophalen geen bezwaar ( in heel NL) maar uiteraard niet voor een of twee potjes . Overigens, de weckketel is deze week in de aanbieding bij de Lidl,€ 59,99 met 3 jaar garantie. Quote
nvdscheer Posted August 27, 2014 Posted August 27, 2014 Hallo,Ik lees vandaag dit bericht en vroeg mij af of je nog weckpotten nodig hebt. Ik heb er nl. al een aantal liggen hier en die kun je zo krijgen. Het zijn de grote mayo weckpotten van de AH. Laat maar weten of je interesse hebt. Hartelijke groet,Nicole Quote
Bazarie Posted October 7, 2014 Author Posted October 7, 2014 Nicole dankjewel maar ben ondertussen voorzien. ik heb een zooi originele weckpotten gekocht. Quote
Recommended Posts