Rimco Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Hoi,Ik vroeg me af waar jullie je pineberries vandaan halen?Kopen jullie ze online, of (indien je in de omgeving van Breda woont)...waar haal je ze vandaan en wanneer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Ik heb ze als stekjes gekregen (ofja, geruild) van iemand van dit forum. Mijn nieuwe stekjes zijn nog niet geworteld, dus die kan ik voorlopig niet opsturen. Weet niet hoeveel je er zoekt, maar misschien kan je er anders een paar vragen in t vraag & aanbod forum Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Pineberries......? Wat is dat? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilmer Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Een wit aardbeitje dat naar ananas zou smaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 Smaakt ook echt wel iets naar ananas Zeker anders dan een normale aardbei. Maar erg kleine aardbeitjes + ze dragen maar één keer per jaar.. Dus voor een flinke hoeveelheid aardbeien kan je beter voor een normale doordrager gaan. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meegosh Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 Over smaak kan ik nog niet veel zeggen maar jonkies maken ze massaal.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Je kan ze kopen bij Dille&Kamille in Utrecht. Zelfde winkel zit ook in Breda, misschien hebben ze ze daar ook? Zou wel goed op de kwaliteit van de planten letten, want die is niet altijd best. Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts