Geplaatst: 5 augustus 201312 j Hallo, wij zijn Brian en Simone.We wonen in omgeving Apeldoorn en zijn nieuw in het planten met groentes.We begonnen met paprika, tomaten en pepers voor de lol te planten en hebben er behoorlijke lol in gekregen.Ondanks de lol, hebben we wat vragen (ondertussen al een hoop antwoorden hier gevonden) en we hopen hier wat hulp te krijgen. Groetjesssss
Geplaatst: 5 augustus 201312 j Welkom en een mooie oogst met veel lol . Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 6 augustus 201312 j Hallo Brain en Simone, welkom op het forum. Ik ben telkens weer verbaasd over het grote aantal antwoorden dat ik op dit forum vind nog voordat ik de vraag heb bedacht Veel plezier op het forum en een mooie oogst gewenst! Marijke. Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Geplaatst: 11 augustus 201312 j Auteur Iedereen bedankt voor het welkom.Klopt helemaal Marijke. Ik lees ook steeds dingen waarvan ik denk: Hey, dat heb ik ook!!Grappig om als leek zoveel info op te zuigen, zoals regen en tomaten. Zodra ik naar buiten loop na een regenbui, schud ik de vocht van de tomatenplanten. Geheel automatisch
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.