eenertjuh Geplaatst: 10 augustus 2013 Geplaatst: 10 augustus 2013 Een aantal van de plantjes die ik gezaaid heb zijn opgegeten door de slakken. Opnieuw zaaien lijkt het mij nu te laat voor.Weet iemand een adres omg eindhoven waar ik tegen een redelijke prijs groente plantjes kan kopen voor de winter? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 augustus 2013 Geplaatst: 10 augustus 2013 In Den dungen zit een boer maar dat is toch nog een stukje rijden? Quote
Missmass Geplaatst: 10 augustus 2013 Geplaatst: 10 augustus 2013 Ik zou het eens bij Neutkens proberen, dat is een tuincentrum in Knegsel. Daar hebben ze ook altijd een behoorlijk aantal groenten plantjes en ze zijn niet al te duur. http://www.neutkens-planten.nl/ Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 bij tuincentra verkopen ze ook vaak plantjes meestal 4 voor 2 euro. Quote
nikki_sa Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Hallo, In Nijnsel zit een kleine kwekerij van onder andere groenteplanten. Het gaat om van Heesch aan de Kerkdijk.Mijn ervaring is dat hij erg goed en goedkoop is.10 slaplanten 1 euro7 Broccoli 1 euro enz. Groetjes Nikki Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.