kimmy341 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 halloo ik heb behoorlijk wat zaden liggen maar ik heb een klein appartementje met een heel klein tuintje en er mogen geen tegels uit gehaald worden dus wil ik graag ruilen met iemand anders. mijn aanbod: shenot mix Sierpompoenen doornekronen.blue vally grote wasbloempolidor F1 suikermeloenpronkwinde carnevale di venezia klimmende windepronkwinde mix klimmende windeprado red zonnebloem enkelbloemigde gewone gele zonnebloem.bonsai palmatum atropurpureumbonsai ficsus pumilavenus vleesetende plantenmixcactus lithops mixtriangle mix hanenkam hoognova mix zomerraster chinese rasterreukerwt old sweet scent siererwt mix ik heb ook nog veel groente zaden.spinaziesalanova multibladsla roodsalanova multibladsla groenbindsla groenijsbergslakropslawortelenkrotenrode koolwitte koolandijvie als je denkt die wil ik hebben en je hebt zelf zaden die je er nog niet tussen ziet staan dan hoor ik graag van je ! Quote
saskiastaal90 Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 Ik ben opzoek naar zaden van Lithops. Ik zag dat jij ze hebt. Ik ben alleen een beginnende verzamelaar en heb dus nog niet echt iets te ruilen. Wat wil je voor de zaden hebben?? En zijn het verschillende soorten?? Groetjes Saskia Quote
kimmy341 Geplaatst: 18 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2013 Hooi. De lithops zaden zijn een mix van verschillrnde lithops zaden. Ik heb er niet heel veel maar wel ee paar. Wat voor zaden heb je dan precies om te ruilen? Groetjes Quote
saskiastaal90 Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 Ik heb geen zaden om te ruilen. Dat is het probleem. Ik ben op zoek naar een stuk 12 zaden. Quote
saskiastaal90 Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 Dan houd het op. Ga ik even verder zoeken. Quote
nikki_sa Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 Hoi Kimmy, Ik heb nog verschillende groentezaden om te ruilen het gaat om de volgende: - radijs roze, gele en mixkleurtjes- augurk- spaanse Peper of sweet banana paprika- paprika- struikbonen- spruitjes- zilverui Ik heb zelf interesse in de volgende groentezaden:salanova multibladsla roodsalanova multibladsla groenbindsla groenijsbergslakropslarode koolwitte kool Als je hier iets van wil ruilen stuur me maar een pb groetjes Nikki Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.