divicento Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 ik ben voor volgend jaar alvast opzoek naar verschillende soorten pepers diverse kleurtjes Quote
Cupcakeje Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 ik heb zaadjes van de honagrian hot wax peper en de '''gewone ''' spaanse peper voor je als je interesse hebt. Stuur maar een pbtje Quote
Inez Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Ik heb twee zaadjes criolla sella pepertjes. En zaadjes van de cayennepeper van de Albert heijn. Heb je iets leuks om te ruilen? Quote Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
Gemma Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Kijk eens bij mijn aanbod ( bij vraag en aanbod ) zit vast wat voor je bij Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Stan Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Als je wilt stuur maar een pb-tje met gegevens. Ik heb eventueel bio gele peper voor je. Ik hoef er niet voor terug. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
chicasonja Geplaatst: 4 oktober 2013 Geplaatst: 4 oktober 2013 Heb ook wel een aantal peper soorten stuur maar een pb Quote jardindechica.tumblr.com
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.