Jacquie Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Ik heb nog 48 stekjes van snack paprika. Als iemand in de omgeving Assendelft (Noord Holland) of Vledder (Drenthe) belangstelling heeft zijn ze gratis af te halen Quote
Bertj71 Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Ik wil wel graag stekjes hebben.. 48 is misschiel wel wat veel, maar een stuk of 5 of 7 zou erg welkom zijn. Vledder is niet zo heel ver weg van mijn huis. Wanneer en waar kan ik ze ophalen? (misschien even een PM) Quote
Jacquie Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2013 Ik sta in het weekend op een camping in vledder, dan neem ik er acht voor je mee Leuk !! Quote
Jacquie Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2013 Niemand meer Zou het zonder vinden als ze de composthoop op moeten.... Quote
Stan Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 @Jacquie je kan het ook op http://www.groenteruilen.nl/index.html proberen te ruilen/geven. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.