Charly Geplaatst: 22 januari 2019 Geplaatst: 22 januari 2019 (aangepast) GEWORTELDE STEK KIWIBES - zoek ik nog Dus mocht iemand nog hebben: tof.Liefst zelfbestuivend of anders mannetje & vrouwtje stek. OfzoIk kan ruilen tegen een geitenkaasje bijv Biedt aan:Gewortelde stek Paarse zomerframboos Rubus idaeus 'Blackjuwel' (Naar Appelvrouw)Zakjes uitgebakken kaantjes 200 gr per zakjeGerookt vetspek plakjes Gerookt vetspek dobbelsteentjes Hopelijk tzt geitenmelkzaken. (ik zoek een "fingers crossed" icoontje ) Zaadjes gekocht dit jaar, waar ik er best wel wat van kan missen:Bieten Boro f1Bieten Chioggia Winterspinazie - viroflexCantare, chinees boontje, zonder draadStok slabonen (staak bonen) Isabel, zonder draadTuinbonen De monicaDoorgroei rijspeul Sugar bon (90-120 cm)Bloemkool Belot f1 hybrideSpitskool Cape horn f1 hybride Spruitkool Seven hillsPaksoi Joi choi f1 En twee nieuwe XL-truien (te klein gekocht door mams en dan stuurt ze ze heel lief naar mij. Maja. Is net niet mijn maat. Dus wie kan ik er blij mee maken?) Vraagt: Stekjes kiwibes dus Duivelsdrek AardperenYaconHoning van je eigen bijen of lokale imker Balen hooiGeitenbrok (vd welkoop bijv)Grolsch flesjes met beugelOf gewoon iets leuks waarvan ik nu nog niet weet dat ik het nodig heb Bestelling LVLNas: Witschimmel € 6,74Joriek: Dickmilch bio kaasferment 2,95 Mel: Dickmilch bio kaasferment 2,95 en Penicillium roqueforti 7,94Appelvrouw: Dickmilch bio kaasferment 2,95, yoghurt probiotisch 8,94Tanja: - heilige basilicum 2,25- sla Mascara 2,25- vroege paarse weense koolrabi: 2,25- rattle snake snap sperzieboon 1,95- Cherokee Trail of tears Sperzieboon 1.95 Deals:Krijg baal hooi van Nas, geef potje dulce de lecheKrijg walnoten en appelbes ofzo van Jet - Geef Bolshuisje en zwarte framboos en truien en kaaswax 500 gr en kaantjes en bestelling LVLKrijg handzeep oid van Angela, geef zeker 2 zakjes kaantjes en gerookt vetspek (als er niet meer gegadigden komen, krijg je heul veul ) en twee blush zaailingenGeef Goldie: wat tomatenzaailingen, onder meer Blush & Ida GoldKrijg rode spruitjes en evt citroenverbena en aardpeer van Cup wss, en geef witlofzaadjesGeef Mellie zaailingen lathyrus odoratus. Of ik stuur nu heel snel zaadjes op - eindelijk gedaan!Krijg hopelijk Beauregard-stekkies en wat yacon van Joriek, geef wat geitenmelkGeef Kruidenvrouwtje 2 zaailingen Cherry Cascade en een geitenkaasjeGeef Tanja polletje bloedzuring en stokslaboon zaadjes en krijg paarse peultjesGeef Claudy Seven hills zaadjes en krijg aardpeerGeef Cis kaantjes en zaadjes biet krijg selderij zaailingen Meenemen om te eten:Sowieso brood en kaasjes dus. In verschillende stadia. Voor op de proeftafel;Mispellikeur en paardenbloemenwijn en dulce de leche en melk en yoghurt Voor J&J:Melk en kadootje 20 april 2019 aangepast door Gast Quote wees bevriend met kleine dingen
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 januari 2019 Geplaatst: 23 januari 2019 (aangepast) Kaantjes!misschien plakjes vetspek Nog even kijken voor een ruil. 1 februari 2019 aangepast door Gast Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 januari 2019 Geplaatst: 23 januari 2019 Mag ik het plantje Black Jewel? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Charly Geplaatst: 23 januari 2019 Auteur Geplaatst: 23 januari 2019 Kaantjes voor Ans, check Framboos voor Appeltje, ook check! Quote wees bevriend met kleine dingen
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 23 januari 2019 Geplaatst: 23 januari 2019 Wil wel een kaasje proberen (of een stukje ervan) Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Nasuada Geplaatst: 23 januari 2019 Geplaatst: 23 januari 2019 1 baal hooi voor mevrouw....staat genoteerd. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 februari 2019 Geplaatst: 1 februari 2019 Charly mij moeder zou ook graag 1 zakje kaantjes hebben kan dat?Dus 2 stuks?En graag gerookt vet plakjes. Ik heb nu nog niets van je vraag lijstje maar misschien kunnen we iets anders ruilen? Quote
Charly Geplaatst: 4 februari 2019 Auteur Geplaatst: 4 februari 2019 Hi Angela,Tot dusver ben je de enige gegadigde. Dus ik heb nog meer dan genoeg. Ik neem gewoon alle kaantjes mee. Als niemand anders ze wil, krijg je ze allemaal. Vetspek is ook echt geen probleem. Zowel voor jou als je mams. Edit. Heb trouwens wel ook bedacht dat ik op zoek ben naar duivelsdrek, aardperen en yacon. Dus mss is dat nog nuttige info? Quote wees bevriend met kleine dingen
Cupcakeje Geplaatst: 4 februari 2019 Geplaatst: 4 februari 2019 Ik heb witte aardpeer voor je als je wilt Quote
Charly Geplaatst: 4 februari 2019 Auteur Geplaatst: 4 februari 2019 Oh cool. Ik probeer het hier steeds een invasie te laten worden, maar iedere keer zit er een varken tussen en dan zijn ze weer es allemaal ‘gerooid’ Slaat dat witte trouwens op de peer of op de bloem? Quote wees bevriend met kleine dingen
Cupcakeje Geplaatst: 4 februari 2019 Geplaatst: 4 februari 2019 Op de wortel, de bloemen zijn geel met een donker hard. Een beetje een mix tussen mini zonnebloemen en asters Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 februari 2019 Geplaatst: 6 februari 2019 Ben jij van plan dit jaar weer de blush tiger te zaaien?Zo ja zou ik er graag een reserveren? Quote
Charly Geplaatst: 6 februari 2019 Auteur Geplaatst: 6 februari 2019 Check! Doe ik voor je Ang! Quote wees bevriend met kleine dingen
Mellie Geplaatst: 9 februari 2019 Geplaatst: 9 februari 2019 @Charly ik bedenk me dat ik al 1 jaar een blik bewaar voor je kippenvoer oid. Weet je dat nog? Goed af te sluiten blik waar babyvoeding in zat. Zal ik dat meenemen voor je? Had ook 2 vanish oxy potten incl maatschepje bewaard. Geen idee of je er iets mee kunt. Quote
Charly Geplaatst: 9 februari 2019 Auteur Geplaatst: 9 februari 2019 Ha!Goldie, genoteerd!En Mel, tof van dat blik Tnx!De potjes vanish hoeven niet, maar wel lief dat je eraan gedacht hebt Quote wees bevriend met kleine dingen
Tanja65 Geplaatst: 18 februari 2019 Geplaatst: 18 februari 2019 Hoi Charly, zir bij jouw berg tomatenrassen toevallig ook een klimmer? Het komt hier in mijn kleine, donkere en natte tuintje zo goed uit als ik tomaten kan laten klimmen, dan krijgen ze veel langer zon. Ik heb ook belangstelling voor je pronkbonen, type maakt niet uit, en eventueel de stokslabonen, ik had dit jaar een ander ras, moet nog ff kijken of ik zaad over heb wellicht kunnen we dat ruilen. Mijn ruillijstje is nog bescheiden, wordt nog aangevuld. Wellicht zie je er wat bij? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Charly Geplaatst: 20 februari 2019 Auteur Geplaatst: 20 februari 2019 Ha die Tanja,Helaas geen klimmers. Ik heb er wel eens over gedacht, maar in de kas heb ik meloenen die klimmen en daarmee geen plek meer voor andere gewassen die graag hun klauwtjes uitslaan en zich omhoog werken. Ook de pronkers heb ik niet voor je. Mijn vader wilde ze graag hebben. Heb ze maandag aan hem mee gegeven. Zal ze van mijn lijstje halen. Gelukkig heb ik wel de stokslabonen voor je. Dat is in ieder geval iets! Zal er wat voor je in een zakje apart houden. Altijd leuk om er wat te ruilen trouwens. Quote wees bevriend met kleine dingen
Claudy Geplaatst: 7 maart 2019 Geplaatst: 7 maart 2019 hai Charly, De spuitkool Seven hills wil ik wel een paar zaadje , als dat lukt. Kan wel aardpeer voor je oppotten als je wil. Yacon haal ik zelf nog bij een kwekerij, dus kan ook wel wat voor je menemen..dacht 3,50 per stuk groetjes Claudy Quote
Tanja65 Geplaatst: 22 maart 2019 Geplaatst: 22 maart 2019 Super Charly, leuk een ander ras te proberen. Staan op mijn lijstje nog dingen die jij wilt? Ik heb eventueel ook nog wel wat bonen, die staan er niet op maar ik heb bv. Nog stok snijbonen en stok spekbonen (niet zo heel veel meer van die), heb ook nog stamslabonen, Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Mellie Geplaatst: 28 maart 2019 Geplaatst: 28 maart 2019 Oeh Charly mocht je straks niet weten wat je met al je liters geitenmelk aanmoet...! Ik zou heel graag wat liters van je over willen nemen. Als je niks ruilbaars ziet, wil ik er ook best voor betalen. 15/20 liter. Of wat je kwijt wil, als dat te veel is. Quote
Tanja65 Geplaatst: 29 maart 2019 Geplaatst: 29 maart 2019 Hoi Charly, ik zag in een ouder topic dar je bloedzuring in de tuin hebt, zijn er per ongeluk nog een paar zaailingen naast opgekomen? Zo ja, dan heb ik ook daar veel belangstelling voor. Ps struin mijn lijstje eens door, ik geef graag iets terug. Het lijstje blijft trouwens groeien Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Charly Geplaatst: 1 april 2019 Auteur Geplaatst: 1 april 2019 He ik loop achter! @Mel, Vooralsnog niet echt melkplas hoor Raar maar waar, maar krijg het nog aardig weggewerkt. In pannenkoeken, kaas, yoghurt en dulce de leche (https://www.jamieoliver.com/features/how-to-make-dulce-de-leche/)Ik wil voor de mtfd nog wel wat kaasjes gaan maken. Voor op de proeftafel, om te ruilen of mss te verkopen. Peins ik nog over Oh en ik neem wel iets van melk mee, maar in Zelhem heb ik daar toevallig al een adresje voor Ik denk echter dat ik over een maand of twee à drie wel es wat kwijt kan. Zullen we dan even kijken? Ah en @Tanja: ja heb ik voor je. Ik graaf een polletje voor je uit Quote wees bevriend met kleine dingen
Charly Geplaatst: 1 april 2019 Auteur Geplaatst: 1 april 2019 Ah ik vergeet Claudy:Seven hills, check!Aardpeer: fijn En de yacon krijg ik geloof ik via Joriek nu. Dus die hoefnie. Groetjes hoor Quote wees bevriend met kleine dingen
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.