Bazarie Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 I.v.m de aankoop van een grotere rookoven, verkoop ik mijn Barbecook rookoven. Ik vraag €20,-- maar een goed bod is altijd welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeromorphic Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 Hallo Bazarie, Hier heb ik zeker belangstelling bij! Ik zou hem dan ook graag van je over nemen. Groet, Ronny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 So do I! Als je eerste liefhebben niet doorgaat sta ik op je lijst? De worstjes liggen bij wijze van spreken al klaar Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazarie Posted August 15, 2013 Author Share Posted August 15, 2013 Appelvrouw Als Ronny hem niet ophaalt dan sta je als tweede op de lijst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Haha en daarna ik! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazarie Posted August 16, 2013 Author Share Posted August 16, 2013 Nou dames jullie hebben pech. Ronny heeft het keteltje net op gehaald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 chips... veel plezier ermee Ronny!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeromorphic Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Dank u dank u! Ik moet zeggen dat ik benieuwd was naar de reactie van moeders de vrouw.... Maar gelukkig was ze blij met deze impuls aankoop haha! Ik ga hem goed aan het werk zetten de komende tijd! Je mag hem altijd een keer komen gebruiken appelvrouw! Gezellig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Dank je wel, leuk! (Maar ik denk eerder dat je dan hier langs moet komen met je rookoventje...moeder de vrouw en baby ..varkentje wordt hier geslacht) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazarie Posted August 16, 2013 Author Share Posted August 16, 2013 Lekker worst en spek roken. Ik weet wel raad met dat varkentje hoor Appelvrouwtje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Als je even naar dit ( mijn-rook-oven-t3368-20.html?hilit=rook%20wasmachine ) topic kijkt, en dan op pagina 3 doorscrolt naar een foto bij mijn naam dan zie je waarom ik eigenlijk dit oventje heel hard nodig heb...als je nog eens wat weet? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazarie Posted August 16, 2013 Author Share Posted August 16, 2013 Ja die kast ziet er een beetje vervallen uit maar die worsten des te beter. Mocht ik hier nog wat tegen komen dan laat ik je het wel weten. Kijk anders ook eens op marktplaats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Dank, doe ik zeker..je hebt wat wakker gemaakt Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts