henkg Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 Wie heeft een grelinette én gaat naar de moestuinforumdag?Zoiets dus: https://www.google.nl/search?q=grelinette&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=qR0TUsCgEYGO7Abg-4HgBg&ved=0CD0QsAQ&biw=1264&bih=786 Ik (en wellicht anderen ook?) wil heel graag de werking ervan 'live' gedemonstreerd zien.(Jorieke heeft vast wel ergens een paar vierkante meter die bewerkt mag worden.) Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jorieke123 Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 Ik heb er 1! Kunnen kopen op de moestuindag van vorig jaar, is speciaal voor mij gemaakt Dus kom ons hele land maar om greniletten Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
henkg Geplaatst: 20 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2013 Mooi! Nu nog even afwachten of meer mensen zo'n ding in werking willen zien.(En roep maar ho als ik in mijn enthousiasme op het land van de buren beland ben ) Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
appelvrouw Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 Ik heb er ook een Henk...zal ik die meenemen zodat je na een half veld een workshop kan geven ? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 21 augustus 2013 Geplaatst: 21 augustus 2013 Denk je er een aan te schaffen Henk? henkg ----->balkon Quote
henkg Geplaatst: 22 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2013 @Appelvrouw: mooi, je hoeft jouw exemplaar niet mee te nemen, maar je kunt me dan wel vertellen hoe best zo'n ding te gebruiken. Jorieke zal het waarschijnlijk erg druk hebben.@Geedee: Gewoon wat meer kracht zetten .... Nee, ik denk erover te gaan verhuizen naar iets/ergens met een (heel) grote tuin. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
appelvrouw Geplaatst: 22 augustus 2013 Geplaatst: 22 augustus 2013 Is OK... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
aalterse-willy Geplaatst: 22 augustus 2013 Geplaatst: 22 augustus 2013 Van de gebruikers van de grenilette zou ik wel eens wat recenties willen lezen, denk er mij later ook een aan te schaffen. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
geedee Geplaatst: 22 augustus 2013 Geplaatst: 22 augustus 2013 post53375.html?hilit=grenilette#p53375 daar sttaan er al n paar. Ik heb er ook een....geweldig vooral als je je rug wil(moet) ontzien Quote
weknow Geplaatst: 22 augustus 2013 Geplaatst: 22 augustus 2013 Het is maar wat ik gehoord/gelezen heb verleden jaar, toen ik ook aanschaf overwogen heb, onder andere op de Velt website waar ook gebruikerservaringen stonden. Er is/zijn een/enkele kleine werkplaatsen die ze nog maakt/maken. De originele fabrikant/bedenker is er mee gestopt. Kwaliteit kan nogal verschillen per exemplaar: m.n. verbuigen/afbreken van de "tanden" die gesmeed zijn. Op kleigrond is ze nauwelijks bruikbaar en geen echt lang leven beschoren. Op zandgrond werkt ze goed. Omdat ik hier in Zeeland op stevige klei tuinier, heb ik op grond hiervan besloten er geen te kopen. Bovendien vond ik een aankoopbedrag van 120 a 140 Euro ook wel ver boven wat ik me zo maar even kan permitteren. (Hoewel: als je iets echt goed kunt gebruiken en erg graag wilt en even spaart....) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
geedee Geplaatst: 22 augustus 2013 Geplaatst: 22 augustus 2013 Als je n beetje (veel) handig bent, maak je'm zelf. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.