Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Vruchten op sap of alcohol


Miertje

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen, ik heb nu diverse keren vruchten op sap ( suikersiroop) en alcohol ingemaakt.

Bij de mirabellen en pruimen, beide ontpit, worden na een paar weken de bovenste vruchten bruin.

Is dit normaal? Kan ik ze gewoon eten?

Of moeten de vruchten eerst geblancheerd worden?

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik denk dat dat normaal is wat vruchtensap of alcohol mix.But zou ik willen voorstellen om je liever enkel alcohol of enkele juice.Every eten ding hebben hun eigen waarden van eiwit, suiker, ijzer en calcuim door de waarden changed.Check deze http:/ / jumboslijterij.nl /

Als u wilt winkelen alcohol drinkt met een beste deal op ooit en grote service.Hope u zult genieten van het .. Of je kunt mengen met andere dranken in sap.

dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet het niet specifiek voor pruimen, maar mijn moeder maakt wel likeuren van van alles. Daarbij wordt er verder niet gekookt/geblancheerd (aardbeien, mispels, sleedoorn, walnoten) maar ze roert er wel regelmatig/schud de potten en alles wordt gezeefd voor ze op fles gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...