nod Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 'n avond,Ik was op zoek naar info over zelf champignons kweken en toen ben ik hier aanbeland.Ik ben nod (Norbert...)en huur al een tiental jaar een volkstuintje van de provincie,zo'n 175 vierkante meter +tuinhuisje om materiaal op te bergen.Alles wat ik kweek is puur natuur en wordt niet bespoten ook niet met biologische sproeistof.Valt het mee? het valt mee. Valt het tegen? pech volgende keer beter.Ik ben niet zo'n schrijver eerder een lezerstype dus soms kun je wel eens een vraagje verwachten maar ik ben gene babbelaar. Quote Enkel idioten herzien nooit hun mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Meelezen op het forum is ook heel fijn om te doen ... en leerzaam.In ieder geval hartelijk welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 higenoeg te lezen hier maar omdat je veel ervaring hebt ook wel graag tips van jou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Welkom, en dat je maar veel champignons mag gaan oogsten dan. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
nod Posted August 24, 2013 Author Share Posted August 24, 2013 Bedankt voor het welkom.Eerst even inlezen en wat betreft de champignons ziet dat er niet gemakkelijk uit. Quote Enkel idioten herzien nooit hun mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Hallo Nod, welkom! Mij is verteld dat champignons misschien niet de eerste paddestoel moet zijn om mee te beginnen, er zijn andere zwammen die makkelijker kweken.... Ik wil er ook een keer mee beginnen, ben een keer bij iemand geweest die oesterzwammen had, en die waren erg lekker! Zeker de moeite waard om daar eens uitgebreid in alle informatie te snuffelen en eventueel vragen te stellen!Veel plezier in ieder geval! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nod Posted August 30, 2013 Author Share Posted August 30, 2013 Even wat foto's plaatsenhttps://www.moestuinforum.nl/imgupload/uploads/IMG015233961377856833.JPG[/imghttps://www.moestuinforum.nl/imgupload/uploads/IMG015362541377856843.JPG[/imgen dit is mijn werkin oude plastiek tunnel] Quote Enkel idioten herzien nooit hun mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
nod Posted August 30, 2013 Author Share Posted August 30, 2013 Enkele foto'sen dit was mijn werkin een oude plastiek tunnelfruithoekje met eronder inheemse bloemen voor de bijen en vlinders dat mag verwilderen. Quote Enkel idioten herzien nooit hun mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaaizee Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Tof om te zien, vast een hele mooie plek en een wijze hond.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nod Posted August 31, 2013 Author Share Posted August 31, 2013 Het is inderdaad een leuk plekje en het is een wijze en soms eigenwijze hond Ik weet niet wat er gebeurd op het forum maar mijn foto's zijn vandaag verdubbeld Ik zal straks even kijken in mijn volkstuintje misschien is het daar ook verdubbelt? Quote Enkel idioten herzien nooit hun mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts