Taartrina Geplaatst: 22 augustus 2013 Share Geplaatst: 22 augustus 2013 Hallo allemaalIk ben marina en mijn man hebben sinds kort een volkstuintje (lees oerwoud). Mn man had vroeger ook een moestuin en wilde er weer eentje, maar de ruimte bij ons in de achtertuin is nogal beperkt. Bij navraag bij de plaatselijke tuindersvereniging bleken er 3 tuintjes vrij. Dus komende tijd wordt het even hard werken om alles winterklaar te krijgen. We hebben er zin in! Overigens zal mn echtgenoot er het meest te vinden zijn, ik tuinier liever met mn mond ;pIk heb hier al veel geleerd en hoop nog meer te leren. Grtjs Marina Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 23 augustus 2013 Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Welkom! (komt me heel bekend voor, jullie tuin-rolverdeling ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eveline68 Geplaatst: 23 augustus 2013 Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 23 augustus 2013 Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Welkom ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
zonnetje Geplaatst: 23 augustus 2013 Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 23 augustus 2013 Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Welkom, en dat het maar iets moois mag gaan worden. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lynn Geplaatst: 23 augustus 2013 Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roosmarij Geplaatst: 25 augustus 2013 Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Hallo Marina, welkom! Hihi, dat oerwoud herken ik, zo ziet mijn volkstuintje er ook uit.... Een maand geleden ongeveer begonnen en nu ben ik bezig met alles in het gareel te krijgen voor de winter, zodat ik volgend voorjaar lekker van start kan. Het is veel leuker dan ik had verwacht! Veel plezier in jullie tuin enop het forum! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.