Itoero Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Ik heb zaterdag verse Jalapeno's (pepers) overgoten met kokende azijn/suiker/zout in gesteriliseerde weckpotten.Ik had toen echter geen tijd meer om ze te wecken en ik ben het de afgelopen dagen vergeten Kan ik ze nu alsnog wecken? (3 dagen later) edit: Ik kook de potten dan 20 minuten zodat ze zich vacuum trekken Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danuta Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Ik zou het gewoon doen, niet geschoten is altijd mis...aangezien er een zuurtje en zoetje bij zit zijn ze al lichtelijk geconserveerd, dus doen... Quote MVG Danuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijke Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 ik heb ergens gelezen dat je pot + inhoud (gesloten_ gewoon 20 minuutjes in een oven van 160 graden kan zetten en dat dan pot + inhoud steriel is. Ik zou zeggen wie niet waagt wie niet wint! Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted August 28, 2013 Author Share Posted August 28, 2013 Ok, ik ga het straks doen.Ik heb een beetje schrik dat het niet goed is voor de pepers om ze terug op te warmen. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijke Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 of je ze nou vorige week, vandaag of over een week 20 minuutjes opwarmt maakt weinig verschil voor de pepers lijkt me eigenlijk? Gok ik hoor, ik heb er ook geen ervaring mee! Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts