mijke Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Mijn vriend en ik zijn ons aan het verdiepen in permacultuur. Nu hebben we inmiddels een aardige lijst boeken die we willen lezen, maar een aantal daarvan zijn niet meer in de winkel te krijgen. Anderen wel, maar ik koop liever 2ehands van iemand die ze toch niet gebruikt, dan een nieuw exemplaar aan te schaffen. Het gaat om de volgende titels: Holzers Permacultuur - Sepp HolzerTuinen van overvloed - Fransje de WaardDe natuur van het tuinieren - Ed GroeneweeghtePlanten die elkaars gezelschap zoeken - Helen Philbrick en Richard B. GreggMijn paradijs - Heinz ErvenTuinieren zonder spitten - Ruth StoutCombinatieteelt - Karel CortreijeNatuur inschakelen, natuur uitschakelen - Louis G. Le Roy Als iemand 1 of meerdere van deze boeken heeft zou die ons daar heel blij mee maken! Tegen betaling uiteraard Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Kom je naar de moestuindag? Je zou boeken van mij mogen lenen ( Holzer en Stout), ik heb geen zin ze op te sturen, sorry. En ik wil ze terug. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijke Posted August 28, 2013 Author Share Posted August 28, 2013 Ah, nee ik kom niet naar de moestuindag helaas, maar bedankt voor het aanbod! We zoeken overigens wel boeken echt om te kopen, zodat we ze kunnen houden als naslagwerk tijdens het opbouwen van onze permatuin. Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
harmony Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Nog niet op Marktplaats gekeken blijkbaar? Jouw eerstgenoemde boek wordt voor 10 euro aangeboden op MP.Groetjes, Monique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harmony Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Sorry, moet zijn 2e titel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harmony Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 De laatste titel staat een aantal keren op MP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijke Posted August 28, 2013 Author Share Posted August 28, 2013 Ja, alleen op marktplaats is ie net zo duur als nieuw, en zo werkt dat natuurlijk niet met 2ehands Die laatste heb ik gezien idd, maar nog geen reactie gehad. Daarom dacht ik het los daarvan gewoon hier te proberen. Wie niet waagt wie niet wint toch! Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Ben je al bij jullie plaatselijke kringloop winkel geweest of 2e handboeken winkels. Je weet maar nooit. En al bij bol.com 2e handboeken gekeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijke Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 Bedankt voor de tip, maar had ik natuurlijk zelf ook al aan gedacht Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts