mw vogel Geplaatst: 30 augustus 2013 Share Geplaatst: 30 augustus 2013 hallo allemaal,ik heb dit jaar voor het eerst geprobeerd paprika's te telen in de tomatenkas.alleen zijn de planten (6 stuks) niet erg groot geworden en er hangt ongeveer 1 paprika per plant aan,dus dat schiet niet erg op wat kan ik volgend jaar beter doen, zodat ik wat meer opbrengst krijg?alvast bedankt voor de tips! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Hudsonstijgers Geplaatst: 30 augustus 2013 Share Geplaatst: 30 augustus 2013 bemesten. binnen opkweken. niet te vroeg de kas in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 30 augustus 2013 Share Geplaatst: 30 augustus 2013 Wanneer gezaaid? Paprika's doen het hier ook minder dan voorgaande jaren, ik wijt het aan het koele voorjaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.