Ga naar inhoud

Het Grote Moestuin-forum Record Topic!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou hij is zo hard dat het meer een pompoen lijkt dan een courgette .

(Is ook de eerste keer dat ik zaad kan oosten van een courgette)

Ik heb een foto maar omdat hij krom is lukte het bijna niet toen heb ik het meetlint erlangs gelegd maar toen waren de cijfers niet meer leesbaar.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik heb vandaag 38 bladluizen doodgeknepen(dubieus record ) die op mn overwinterende meloenpeer zaten ....ik hoop maar dat hij t gaat redden, Bit het is die mooie die ik van jou had op de MTFD. Heeft hier bij mij blijkbaar luisjes gevat in mijn kas want een aantal paprika's hadden t ook.

• 2 weeks later...
Geplaatst:
Toegeven, het is geen spectaculaire verbreking van het record, maar toch, hij is zwaarder dan die van Huub!

DSC0222111671385835690.JPG

Hi Piroska, zie ik nu goed dat de weegschaal 390,1 gram aan geeft? Of 3901 gram??? Als het 390 is, dan ga ik er weer overheen, hier mijn dikste, ik heb alles eruit gehaald om te poten langs de schutting:

oogst00254051387836088.jpg

731 gram

nawoord: betere foto geplaatst

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Helloa,

Ik heb vorig jaar verloren met een capsicum kweekwedstrijd. Oftewel pepers en paprika,s.

Disciplines zwaarste, breedste en langst. Iemand nog tips voor soorten die erg zwaar of lang worden?

groetjes

gijs

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Het grootst aantal gebruikers online was 529 op do 27 maart 2014, 13:04 dat is voorlopig het grootste moestuin-forum record

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

• 4 weeks later...
Geplaatst:

De foto al een paar weken geleden in een ander topic geplaatst maar er niet aan gedacht dat hij hier ook thuis hoort . Mijn winterbloemkool van het ras Dalton.

IMG338746831396893160.JPG

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Ik ben bezig te werken aan een record betreffende zoveel mogelijk groenbemesters op een 40 vierkante meter groot stukje stadstuin proppen. En vervolgens de oogst die het op moet gaan leveren. Ik hoop op zo'n 50 maisplanten, 100 zonnebloemplanten. 60 tomatenplanten, tig roggestelen, 6 pompoenplanten, 6 courgetteplanten en wat bonensoorten.

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Bij deze stel ik het record voor de meeste slakken op de vierkante halve meter...

Hoop (voor hunzelf) dat niemand dat gaat verbeteren...

Dit speelde zich minder als 2 meter af naast Fred (mn buurman) zn land...

IMG057851321403191430.JPG

Even wat dichterbij zodat ze goed geteld kunnen worden...

midden

IMG057961071403191431.JPG

boven

IMG058033631403191432.JPG

links

IMG058192011403191434.JPG

rechts

IMG058211981403191435.JPG

En dit hoort natuurlijk in het slakkentopic... maar... heb dit écht nog nooit gezien... zovéél bij elkaar... als bessen aan een struik... (nou ja, het is koolzaad, die naar beneden getrokken is door de winde, dat zo onweerstaanbaar voor ze is).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...