Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Te ruil zaadjes van de millefleur tomaten


Aanbevolen berichten

Vandaag ben ik volop bezig geweest met het inslaan van de zaadjes van mijn planten .

Ik heb er heel wat van de Millefleur kerstomaat .

Zie foto :

01975001378049302.JPG

moestuin-00821271378049314.JPG

moestuin-00718591378049321.JPG

Zeer productief en heel lekkere tomaten .

 

Ik wil graag ruilen tegen : bonen die niet groter worden dan 1m80 , peulerwten , aardbeiplantjes , radijs , snijbiet , frambozenstekjes , kruisbessenstekjes of andere bessenstruiken ( buiten wijnbes te gevaarlijk voor mijn zoontje )

Je kan natuurlijk ook nog altijd iets voorstellen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij kunt uitleggen hoe ik mijn frambozenstruik stek, en die stek op moet sturen dan wil ik best met je ruilen hoor! Ik heb de struik zelf alleen ook gekregen deze zomer, dus heb verder geen idee qua merk of ras. Gaf in de zomer aan 1 tak wat 'boosjes, die daarna verdorde en afstierf. Op alle andere takken is ie nu zeer druk een overdaad aan lekkere dikke framboosjes aan het produceren, dus ik gok dat het een herfstframboos is.

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

 

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, stekken gaat zo volgens het internet:

 

jonge éénjarige scheuten van 50 centimeter steek je schuin 30 cm diep in de grond. Het jaar daarop zijn ze beworteld en kun je ze op hun plaats zetten.

 

Of:

 

In het voorjaar komen de scheuten rondom de struik te voorschijn en is het eenvoudig om een stek met wortels uit te steken.

 

Ik ben bang dat het in deze tijd van het jaar dus niet zo makkelijk is om frambozenstekjes te leveren

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

 

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...