Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ofwel een romanesco soort die ik in mijn MM bak heb staan. Ik vraag me af wanneer die oogstrijp is/wordt, want dat staat nl niet op het kaartje in het zakje waar de zaadjes uitkomen. Ik heb er 2 foto's van gemaakt, kijken of dat nu werkt met IE, anders zet ik ze met firefox er ff op. Wie heeft voor mij het antwoord wanneer deze geoogst kan worden:

088-Bloemkool-Veronica-139481378630863.JPG

089-Bloemkool-Veronica-268131378630858.JPG

Geplaatst:

oei, je bloemkool is al aardig open gegaan en heeft wel erg veel losse bloemen;

het is dus niet helemaal zoals ie bedoeld is:

article2830118396591378645874.jpg

het is ook een bloemkool voor de herfstteelt dus ik denk dat hij de zomer niet goed heeft doorstaan en/of ook wel wat last heeft gehad van de koolgalmug; daardoor vertakt het hart soms

Geplaatst:

Mmmmm, is het niet een andere soort dan je hier laat zien? Wat is dan nu het beste, oogsten en opeten, er bloeit iig niks(nog) of is het helemaal niks meer dat ie gewoon de kliko in moet? Op het kaartje stond iig dat je kan zaaien van mei t/m juli en in juli is ie de MM in gegaan.

Geplaatst:

Nou, gisteren toch maar geoogst en samen met mijn 'echte' romanesco die afgelopen zaterdag in mijn Odin-tas zat gegeten en hij was prima te eten, smaakte wel meer naar kool dan de romanesco, maar wel lekker

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...