Leeloo Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Heb nog veel citroengras zaden om te ruilen (goed tot 2017). Deze kan (moet) een gans jaar op de vensterbank/serre staan daar het een tropische plant is.Zaaitemperatuur 25°C Graag zou ik deze willen ruilen tegen andere kruiden zaden voor mijn kruiden tuintje. Laat maar weten welke indien interesse en alvast bedankt. Zaaien April-Mei-Juni-JuliOogsten Juli-Aug-Sep-Okt Quote Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/
borderrose Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Kan ook gewoon buiten gezaaid worden hoor; die van mij staan in de volle grond in de moestuin en doen het prima! Quote
Ehaaring Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 Ik ben toevallig op zoek naar citroengras voor in de kas Quote
aalterse-willy Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 Citroengraszaad wil ik ook wel, kom binnenkort ook nog in Deurne en kan die dan mogelijks mee nemen, welke kruiden wilt ge in de plaats?Hier staan er wel enkele hoor.Pepermunt, chocolademunt, palingkruid, citroenmelisse, hyssop, bonenkruid, kerrie, salie, tijm, oregano, maggi, rozemarijn en nog wel enkele, sommigen moet ik nu wel nog stekken (vergeten) maar de meesten kan ik zomaar een stukje met wortel uitsteken. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Leeloo Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Geplaatst: 23 september 2013 Mailtje is onderweg Nogmaals dank. Quote Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/
Ehaaring Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Hallo Leeloo, Ik wil graag wat citroengras afnemen. Heb je nog iets over? Ik heb eventueel nog wel wat zaad van citroen-basilicum over. GroetEdwin Quote
beertjerinke Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 mischien een domme vraag maar waar gebruik je citroengras voor nog nooit van gehoord Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
malouis Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 Wordt veel gebruikt in de oosterse keukens (Chinees, Indonesisch, Indiaas ed.)Misschien ken je het onder de naam Sereh? Quote
beertjerinke Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 bedankt ga ik dan ook maar eens planten leuk om eens te proberen Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
tuin16 Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 Hoi, als beginnende volkstuiniers hebben we zeker interesse in citroengras zaad, wat voor kruiden zoek je zelf nog?Groeten, Marieke Quote
Leeloo Geplaatst: 14 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2013 Het citroengras is allemaal geruild. Had heel veel mailtjes. Quote Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.