karamanliali Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Hallo.Ik zoek enkele witloofwortels voor eigen teelt. Liever in de buurt van Hasselt Belgie.Wie weet waar ik kan kopen? Quote
beertjerinke Geplaatst: 15 september 2013 Geplaatst: 15 september 2013 Hoi Sorry dit weet ik niet Ik heb vorig jaar zelf gezaaid en op gekweektDat ging best heel goedDit jaar niet door deindeling nieuwe moestuin Volgendjaar gewoon zaaien mischienOf ik lever ze volgendjaar dan zaai ik opnieuw Succes met zoeken Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
appelvrouw Geplaatst: 15 september 2013 Geplaatst: 15 september 2013 Ik volg even mee..heb niets kunnen zaaien dit jaar en dacht er ook aan om wortels te kopen... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Leeloo Geplaatst: 15 september 2013 Geplaatst: 15 september 2013 Heb nog een hoop witlofzaad als je dit wil proberen, maar kan dit pas zaaien tussen maart en mei. Wortels worden geoogst vanaf half augustus om in bakken te doen dus ten vroegste oogsten tussen oktober-januari ongeveer. Quote Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/
appelvrouw Geplaatst: 15 september 2013 Geplaatst: 15 september 2013 Dank, nee ik ga voor de wortels van de winter, en zaad voor het voorjaar heb ik al in huis... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
karamanliali Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2013 Zaden heb ik ook gekocht, maar dat is pas voor volgende jaar.Dus ik zoek nog steeds wortels. Quote
citroen Geplaatst: 9 oktober 2013 Geplaatst: 9 oktober 2013 Bij ons op de wekelijkse markt ,bij de man die anders de plantjes levert ,liefst op voorhand de hoeveelheid opgeven. Quote
appelvrouw Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Om er nu alvast maar mee te beginnen..ik wil straks graag witlofwortels kopen. Wie uit zuid België wil met me meedenken of uitkijken naar een verkoper? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
weknow Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 http://www.biozoektboer.be/?id=32 Misschien dat je via deze link verder kunt komen in jullie zoektocht. Richt zich op boeren in België die naar biologische witlofteelt willen omschakelen, maar dat betekent ook dat er al een aantal zijn en zij wellicht die adressen kennen....? (Als het wat bruikbaars oplevert, horen we dat ook graag ) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.