Geplaatst: 18 september 201312 j In verband met een nieuw aan te leggen moestuin ben ik op zoek naar verschillende soorten aardbeienplantjes en ander klein fruit.Momenteel heb ik qua fruit alleen ostara aardbeien en rode kruisbessen, maar ik zou het graag wat uitbreiden nu ik meer ruimte krijg. Is er iemand die uitlopers of andere leuke dingen heeft en met me ruilen wil? Ik heb uit eigen tuin: pootaardappeltjes van de volgende rassen ( post175537.html#p175537)aardperen Bewortelde stekken van: aardbeienmuntsinaasappelmuntgewone munt, thijm, salie, rozemarijn en marjoraan, citroenmelisse.eeuwig moescitroengras/sereh Zaden: Stokbonen neckarkönigingStokbonen KnoebelbuenkeStamslabonen Hinrichs RiessenStamsnijbonen BB 2160Droogbonen soldatenboontjesGroene Kouseband WortelpeterseliePimpernelTzah TsaiChichorei WortelchochoreiRadijs IjskegelWilde SpinazieMizunaGroenlofDropplantMarjoraanAnijsLavasOost Indische KersCitroengrasMieriksstruikTeunisbloemAgrimonia (Zangersthee)SuikerbietenSuikerrietZoethout Wil je iets met me ruilen en ben je op zoek naar iets wat ik er niet bij heb staan bp dan even, het is teveel om mijn zadenlijst nu even snel uit te tikken... 9 oktober 201312 j aangepast door Gast
Geplaatst: 18 september 201312 j hoi Ik hebFRAMBOZENAARDBEI genaamd "Frau Mieze Schindler" 10 stuks En er graag wat pootaardappeltjes voor terug Rianne een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 18 september 201312 j Auteur Fijn Rianne, heb je voorkeur voor een soort pootaardappel of wil je een mixje?
Geplaatst: 18 september 201312 j hoi borderrose ik heb je een pb gestuurt rianne een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 26 september 201312 j heb ze binnen heel erg bedankt een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 27 september 201312 j zijn de aarbeien er al ? mijn man heeft ze woensdag gepost een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 27 september 201312 j Auteur Tot nu toe nog niks ontvangen, maar dan zullen ze vandaag wel komen.
Geplaatst: 3 oktober 201312 j @ Borderrose. Ook ik stuur je een PB'tje. Heb van alles...hoop dat er iets voor jou bij is!? Vind jouw aardappelcollectie wel heel erg interessant! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 3 oktober 201312 j Veel plezier ermee Hopelijk heerlijke aardbeien volgend jaar een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 8 oktober 201312 j Ik ben op zoek naar pootaardappelen van je lijstje Ik heb om te ruilen een beetje vanalles; zwarte bessen; bentron, ecm, ben alder, ben tirran, titania / aardbeien; elianny, mara des bois, belrubi, red gauntlet, tardive de leopold, mme moutot, rumba, figaro / pompoenzaden; spaghetti, uchiki kuri, sweet nutty corn, ronde butternut. En chilipeper zaden ook nog. Mijn tuinavonturen op http://www.dedolletuinder.be/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.