borderrose Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 (aangepast) In verband met een nieuw aan te leggen moestuin ben ik op zoek naar verschillende soorten aardbeienplantjes en ander klein fruit.Momenteel heb ik qua fruit alleen ostara aardbeien en rode kruisbessen, maar ik zou het graag wat uitbreiden nu ik meer ruimte krijg. Is er iemand die uitlopers of andere leuke dingen heeft en met me ruilen wil? Ik heb uit eigen tuin: pootaardappeltjes van de volgende rassen ( post175537.html#p175537)aardperen Bewortelde stekken van: aardbeienmuntsinaasappelmuntgewone munt, thijm, salie, rozemarijn en marjoraan, citroenmelisse.eeuwig moescitroengras/sereh Zaden: Stokbonen neckarkönigingStokbonen KnoebelbuenkeStamslabonen Hinrichs RiessenStamsnijbonen BB 2160Droogbonen soldatenboontjesGroene Kouseband WortelpeterseliePimpernelTzah TsaiChichorei WortelchochoreiRadijs IjskegelWilde SpinazieMizunaGroenlofDropplantMarjoraanAnijsLavasOost Indische KersCitroengrasMieriksstruikTeunisbloemAgrimonia (Zangersthee)SuikerbietenSuikerrietZoethout Wil je iets met me ruilen en ben je op zoek naar iets wat ik er niet bij heb staan bp dan even, het is teveel om mijn zadenlijst nu even snel uit te tikken... 9 oktober 2013 aangepast door Gast Quote
beertjerinke Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 hoi Ik hebFRAMBOZENAARDBEI genaamd "Frau Mieze Schindler" 10 stuks En er graag wat pootaardappeltjes voor terug Rianne Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
borderrose Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Geplaatst: 18 september 2013 Fijn Rianne, heb je voorkeur voor een soort pootaardappel of wil je een mixje? Quote
beertjerinke Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 hoi borderrose ik heb je een pb gestuurt rianne Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
beertjerinke Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 heb ze binnen heel erg bedankt Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
beertjerinke Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 zijn de aarbeien er al ? mijn man heeft ze woensdag gepost Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
borderrose Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Geplaatst: 27 september 2013 Tot nu toe nog niks ontvangen, maar dan zullen ze vandaag wel komen. Quote
borderrose Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2013 Vandaag de tweede zending wel ontvangen, dank je wel rianne. Quote
weknow Geplaatst: 3 oktober 2013 Geplaatst: 3 oktober 2013 @ Borderrose. Ook ik stuur je een PB'tje. Heb van alles...hoop dat er iets voor jou bij is!? Vind jouw aardappelcollectie wel heel erg interessant! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
beertjerinke Geplaatst: 3 oktober 2013 Geplaatst: 3 oktober 2013 Veel plezier ermee Hopelijk heerlijke aardbeien volgend jaar Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Limoncello Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik ben op zoek naar pootaardappelen van je lijstje Ik heb om te ruilen een beetje vanalles; zwarte bessen; bentron, ecm, ben alder, ben tirran, titania / aardbeien; elianny, mara des bois, belrubi, red gauntlet, tardive de leopold, mme moutot, rumba, figaro / pompoenzaden; spaghetti, uchiki kuri, sweet nutty corn, ronde butternut. En chilipeper zaden ook nog. Quote Mijn tuinavonturen op http://www.dedolletuinder.be/
borderrose Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik stuur je morgen even een pb'tje. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.