BloemGroetenzaad Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Ik heb nog een doos vol zakjes Lathyrus Odoratus rood / siererwt zaden van vorig jaar liggen. De zakjes zijn ongeopend en is goed voor ca. 20 planten per zakje. Ze zijn te koop voor 0,25 euro per zakje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 En wat is de houdbaarheidsdatum volgens het zakje? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Dat vroeg ik me ook al af (vooral omdat de zakjes nogal vergeeld lijken). Misschien kan je even een foto van de achterkant maken zodat we die informatie ook kunnen lezen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Als jullie lathyrus willen,ik heb nog wel wat zaden,vers geoogst,wit en paars door elkaar.Ruiken zalig.Ook nog een leuk soortje die niet ruikt,maar wel mooi blauw is.Pm maar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts