greetje Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 leuke prijsvraag!dat gehakt moet toch wel heel erg lekker zijn gezien de reacties en de inzet van namen-makers had graag zelf ook dat lekkere varkensvlees, maarja diepvries is moeilijk op te sturen, maar op de valreep toch ook mijn bijdrage: goedvarkenof tevreden varken denk dat je bij de naam toch al rekening moet houden met zoekwoorden op googel en de naam zelhem erin verwerken is denk een goede optie...wie weet kun je dan ook nog in aanmerking komen voor evt. streekgebondenpromotiesubsidies! wat 'n woord schud ik hier ff uit mijn mouw gewoon simpel houden nou jorieke...sterkte met kiezen! Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
zaaizee Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 Haha jaja ik ben me er eentje! Zit helemaal met mijn hoofd bij de nieuwe tuin - we gaan verhuizen naar een plek vol mogelijkheden, volop zon (met schaduw) en een lapje volle grond van 4x5m en ruimte voor mijn 5 MMbakken. Niet gek toch voor een beginnend boertje 2013! Wie weet open ik wel een winkeltje met plantjes! Unieke plek. Ik weet natuuuurlijk al hoe die dan moet heten (voor de sticker voor op mijn fiets) lol. Het is echt superleuk te fantaseren over een naam, het is net dichten, al dicht ik niet. Mag je eigenlijk aan huis verkopen (bedenk ik me nu) nha...dat komt dan wel weer. Spannend! Met mijn handen in de grond, dat zou goed voor me zijn nu pfff idd smile, banaan in mijn mond, overdwars Quote
geedee Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 @geedee ik deel de buit! Echt! Geen zorgen varkenomnom.nlvarkeomnomnom.nlvrijeonink.nlbuitenoink.nlhofoink.nloinksbig.nllandoink.nloinkspartyplace.nlbestebuitenoink.nloinksplace.nloinkspace.nlruimteoink.nlbroederoink.nldorpsoink.nlboerenoink.nlveldoink.nloinkboer.nlfairoink.nlakkeroink.nl uhh.. Dan ben ik weer gerustgesteld.....enne....je vergat moestuinoink.nl en happyknor Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 HappyKnor! Geniaal Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2013 En ja hoor We hebben een winnaar! We hebben alles nog eens grondig doorgelezen, en de 4 leukste namen genoteerd (met zoveel inzendingen ben je al gauw weer kwijt wie ook alweer welke naam postte). AmbachtelijkVarkensvlees door dennislp Moddervetvrolijkevarkens door erny verwend varken door Reina veldvarken door Zaaize Daarna zijn we gaan strepen (sorry jongens ) en is als winnaar uit de bus gekomen........ (tromgeroffel) VeldvarkenSDoor Zaaize! We hebben er zelf nog wel een S achter geplakt, omdat iemand (1 van jullie hier? ) die 1e domeinnaam (dus zonder S ) al had geclaimd. Het is nu dus het meervoud, en dat komt goed uit --- we hebben namelijk meerder varkens! De domeinnaam is besteld, betaald, en als het goed is nu 100% van ons. Nu nog alle reclameposter, t-shirt, petjes en pennen laten maken. Gefeliciteerd Zaaize! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erny Geplaatst: 15 oktober 2013 Geplaatst: 15 oktober 2013 En terecht want die kwam wel met heeeeel veel namen aanzetten. Veldvarkens dekt de boodschap wel en is mooi, duidelijk en simpel. Gefeliciteerd! Zaaizee met de prijs en J&J met jullie nieuwe naam. (Enne... dat van die moddervettevrolijkevarkens was eigenlijk als grapje bedoeld... maar toch bedankt voor de nominatie ) Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2013 Haha nou we vonden hem wel erg leuk. Modder, vet (geen magere droge lapjes vlees), moddervet (alsin supertof), vrolijk, varkens, alles was goed. Maar toch... moddervet heeft voor niet alle mensen een positieve klank Moddervet vlees... bah Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erny Geplaatst: 15 oktober 2013 Geplaatst: 15 oktober 2013 Ja, dekt de lading wel maar niet zo handig als naam... Moest zelf om "Verwend Varken" wel erg lachen... maar ja... als je ze dan later weer naar de slacht brengt is het verwenmomentje voor het varken wel voorbij... Ondertussen geniet ik hier thuis geregeld van de moddervette spekranden van jullie varkensvlees. Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 oktober 2013 Geplaatst: 15 oktober 2013 Leuke naam..dat wordt nog een begrip..veldvarkenslappen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
greetje Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 mag ik een onsje VVL van u? klinkt supertof Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
geedee Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Ja een hele goede keuze Gefeliciteerd Zaaize enne........je hoeft de buit niet te delen hoor Quote
HuubvG Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Ja, de naam is makkelijk en klinkt goed, met slechts vier extra letters druk je alles uit. Subliem! Veldvarken, het schrijft ook goed. Zaaize, gefeliciteerd! Quote
zaaizee Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 AAAAAAAHHHHHaha ik heb gewonnen?? Wat schattig!! Wat leuk!! Wat goed zeg - ben helemaal in mijn sas! Hoelang is dat wel niet geleden, een echte prijs? Geen idee, volgens mij heb ik nog nooit een prijs gewonnen. Het was ook wel heel leuk om te doen. Ben dol op namen verzinnen voor het internet en het liet me toen ook niet los. Dat weet je als je s'ochtends op staat en je rustig weer een rondje gaat verzinnen. Met allemaal briefjes rond mijn computer. Want ook ik raakte soms helemaal in de war. Had ik dat nu wel of niet verzonnen? Veldvarkens.nl is chic, lekker kort en dekt de lading. Dat je er heel veel plezier aan mag beleven! Bedankt iedereen voor de felicitaties! ...een prijs, hihi een èchte prijs, kostelijk... Quote
geedee Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Zaaize jij moet een column in een of ander blad gaan schrijven, je hebt talent man! (of vrouw) Jouw enthousiasme springt hier door mn scherm! Geweldig! Ik lig hier in een deuk Quote
thea Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Kruidje Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Super! Gefeliciteerd! Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Piroska Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Gefeciteerd Zaaizee, geweldige naam! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
zaaizee Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Hallo vrienden en vriendinnen van het internet! Natuurlijk aan iedereen die ik tegen kwam verteld dat ik een prijs gewonnen heb! Als ik er niet zo gelukkig bij keek hadden ze me misschien niet geloofd. Mijn gelukzaligheid als ik het woord bak, tuin of plantje in mijn mond neem kennen ze al, maar prijsvraag nog niet! Wat een lol. Ik ben een vrouw. 40 jaar. Dit jaar voor het eerst een tuin. En dit jaar voor het eerst begonnen met MM-bakken en nu net een huis mèt tuin gekregen! Zeer gelukkig, dat begrijp je. Nou en verder kan ik nog veel van jullie leren, ik ben niet dapper om vragen te stellen. Als er een plantje is dat ik zou moeten eten is het wel het plantje 'durf te vragen'. Heeft misschien iemand een plantje 'durf te vragen' over? O en dankje! ik heb ooit een blog gehad - daar ging zoveel werk in zitten, niets voor mij, ben niet zo'n prater. http://soep.wordpress.com/ Quote
greetje Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 nou...zaaizee denk dat je hier ook best wel een columm mag beginnen hoor!en dan in de babbeltuin en ik verzeker je bij deze.......je zult versteld staan van hoeveel volgens je gaat krijgen!!!!!enne........stuur mij maar een pb met adres.................... ik heb hier nog wat zaad liggen van: een durf te vragen plantje!heb je meteen een begin voor je columm hier:de veldkeuken met veldvarkensvlees! Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
zaaizee Geplaatst: 18 oktober 2013 Geplaatst: 18 oktober 2013 Nou ja, wie weet in de lente als ik de tuin ga starten - ik kan jullie hulp zeker gebruiken. Misschien wel eerder Ja misschien is dat wel een goeie en heb ik dat net nodig! Eerst verhuizen... Quote
zaaizee Geplaatst: 21 oktober 2013 Geplaatst: 21 oktober 2013 PS ik heb greetje een privé bericht geschreven, dus dat is de reden waarom ik niet op het plantje 'durf te vragen' inging verhuizen en op een forum zitten is voor mij geen goeie combi, sorry Quote
Jorieke123 Geplaatst: 28 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2013 De site is nog lang niet klaar, maar toch staat hij al online www.veldvarkens.nl ! De komende tijd klets ik de site nog even vol, en komen er nog meer foto's op. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
greetje Geplaatst: 28 oktober 2013 Geplaatst: 28 oktober 2013 top joriekeheerlijk om te lezen, duidelijk en "gewoon" Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.