citroen Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 (edited) ik heb nu nog volop massa's groene bonen (boeretenen) aan mijn staken hangenvolgens mij gaan die buiten niet meer drogen aan de stakenmoet ik ze groen afdoen ,en binnen in de peul laten drogenof uit de peulen halen en zo laten drogen om in te vriezenwie heeft ervaring ? Edited October 19, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Je zou ze in de peul ergens binnen op kunnen hangen heb je toevallig een zolder,Anders gewoon doppen en ze ergens in de kamer laten drogen.Heb ik trouwens ook gedaan, voor invriezen gewoon doppen en gelijk de vriezer in, heb ze hier gedopt, gedroogt en bewaar ze in een weckpot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
citroen Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 hoe lang gaan ze bij U in de vriezergaan ze dan in het vriesvakof gewoon in een lade van de vriezer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bloemenkoningin Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Ik vind het erg moeilijk om ze te drogen. Ze schieten erg snel door. Ik leg een gedeelte in de vriezer. Kan er lang in.De andere helft leg ik buiten onder het afdak, niet in de zon en droog en de wind waait er door. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts