minoesje Geplaatst: 20 oktober 2013 Geplaatst: 20 oktober 2013 hallo allemaal ik ben op zoek naar verschillende soorten zaden lupine ridderspoorakeleipompoen peperstomaatpaprika ik heb veel zaden om te ruilen.heb je interesse stuur me een berichtje en stuur ik mijn lijst. groetjes Quote
greetje Geplaatst: 20 oktober 2013 Geplaatst: 20 oktober 2013 ik heb wel akelei voor je...pb me maar Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
prettig gestoord Geplaatst: 21 oktober 2013 Geplaatst: 21 oktober 2013 Paprika zaden heb ik in verschillende soorten, pm ook mij maar Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
malouis Geplaatst: 21 oktober 2013 Geplaatst: 21 oktober 2013 Ik heb akelei-, pompoen-, peper-, tomaat- en paprikazaad. Quote
chicasonja Geplaatst: 30 oktober 2013 Geplaatst: 30 oktober 2013 ik heb wel pompoenbijzondere peperslupinentomaten wat heb jij in de aanbieding Quote jardindechica.tumblr.com
Bubbels Geplaatst: 30 oktober 2013 Geplaatst: 30 oktober 2013 Ik heb bijna alles op je lijstje, dus ik ben ook geïnteresseerd. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.