Nynkef Geplaatst: 22 oktober 2013 Geplaatst: 22 oktober 2013 Na die regen van vorige week zondag is mijn moestuintje behoorlijk nat. Daarnaast staat de zon er niet meer op en nu ontstaan er paddenstoelen in mijn tuintje. Is dat goed of juist niet ? Beter weghalen? of onderspitten? Er staat op die plek geen groente meer in, dus ik heb er geen last van, maar ik weet niet of het juist goed is of juist niet Quote
Nynkef Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2013 Het zijn niet zulke mooie zoals vliegenzwammen, maar gewone bruine, in de vorm van champignons maar dan beigebruin Quote
weknow Geplaatst: 22 oktober 2013 Geplaatst: 22 oktober 2013 Toch van genieten, Nynkef! De opbrengst van je (humusrijke?!) tuin, buiten de doelgerichte aanplant. Kadootje van moedertje natuur, zeg maar, voor je gezonde tuintje! Kun je wat foto's maken? Kunnen wij ook meegenieten Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Sovreze Geplaatst: 22 oktober 2013 Geplaatst: 22 oktober 2013 Voor mij was dat een signaal dat de aarde vol leven zit en humus, en mijn groentjes dus niets missen. Geniet ervan, ik heb zelfs paddenstoeltjes in de potaarde van de binnenplanten... Quote
Nynkef Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2013 Bedankt Weknow en Sovreze, dan laat ik ze maar staan Ik kan best met mijn mobieltje een foto maken en die per Whatsappje naar iemand sturen, maar foto's van mijn mobiel op de pjoeter krijgen lukt me niet Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.