Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na die regen van vorige week zondag is mijn moestuintje behoorlijk nat. Daarnaast staat de zon er niet meer op en nu ontstaan er paddenstoelen in mijn tuintje. Is dat goed of juist niet ? Beter weghalen? of onderspitten?

Er staat op die plek geen groente meer in, dus ik heb er geen last van, maar ik weet niet of het juist goed is of juist niet

Geplaatst:

Toch van genieten, Nynkef! De opbrengst van je (humusrijke?!) tuin, buiten de doelgerichte aanplant. Kadootje van moedertje natuur, zeg maar, voor je gezonde tuintje!

Kun je wat foto's maken? Kunnen wij ook meegenieten

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Voor mij was dat een signaal dat de aarde vol leven zit en humus, en mijn groentjes dus niets missen. Geniet ervan, ik heb zelfs paddenstoeltjes in de potaarde van de binnenplanten...

Geplaatst:

Bedankt Weknow en Sovreze, dan laat ik ze maar staan

Ik kan best met mijn mobieltje een foto maken en die per Whatsappje naar iemand sturen, maar foto's van mijn mobiel op de pjoeter krijgen lukt me niet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...