Michel WN Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Ik ben Michel en woon in Almelo.Sinds deze week in het bezit van een tuin van 100m2.Is nu nog kaal en afgedekt met plastic. Deze week wil ik beginnen wat onkruid te verwijderen en de grond wat los te maken.Verder druk aan het inlezen over bemesten, indeling, teeltplan enz Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Loraine Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Welkom en misschien wel tot ziens op de moestuinforumdag (MTFD) Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
marijke Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Er valt genoeg te lezen op het forum.Geeft een hoop voorpret.Succes met je tuin en natuurlijk welkom. Quote
roosmarij Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Hoi Michel, welkom! De pret gaat beginnen!! Nou ja, niet meteen natuurlijk, eerst de voorpret en dan het echte werk.... Ik weet niet of je nu nog veel aan je grond kunt doen, mij valt het best tegen om in de kou te werken moet ik zeggen, en ik zit nu ook net een kleine maand op mijn nieuwe landje. Dat was gemaaid grasland en niet kniehoog onkruid gelukkig, maar alsnog vind ik het best pittig. Er is hier een heleboel te vinden op alle gebieden die je je maar voorstellen kunt, je kunt je lol op in ieder geval! Veel plezier op het forum en alvast veel voorpret voor je tuin. Wordt vast een mooi jaar! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Stan Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Welkom en vast een mooie oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.