Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Die zinken, ik wacht nog een paar dagen en anders ga ik die andere mailen.

Geplaatst:

Ik neem in ieder geval een bakje zelfgemaakte heksenkaas mee.

Geplaatst:

na even na gedacht te hebben

neem ik te eten mee zeeuwse bolussen

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Heb je nog iets gehoord van de asemmer Angela? Is het trouwens gewone koffie die Jorieke wil?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Voor de workshop paddenstoelen heb ik verschillende soorten mee. Op de laaste MTFD in september liet ik de paddenstoelen ook proeven. Zo iets nu weer enkel iets meer dan enkel de paddenstoelen ga ik nu ook wat broodjes bakken op de MTFD en daar gaan dan paddenstoelen door en/of in. Ik(of een ander) snij deze in stukken en happen maar.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

ik kom ook onder voorbehoud nog. Ik neem dan voor Jorieke een pak hagelslag en kip kruiden mee. Iets lekkers om te eten moet ik nog even over nadenken. Het is op een zondag dus zaterdag heb ik wel tijd om te bakken... Hmm.. Naja nog even over nadenken dus

Geplaatst:
  • Auteur
na even na gedacht te hebben

neem ik te eten mee zeeuwse bolussen

Is dit in plaats van de bordjes?

Geplaatst:
  • Auteur
Heb je nog iets gehoord van de asemmer Angela? Is het trouwens gewone koffie die Jorieke wil?

Nee heb nog een mail verstuurd.

Ja gewone koffie volgens mij.

Geplaatst:

nee hoor met de bordjes en bekertjes

maar we nemen toch ook allemaal wat te eten/drinken mee

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:
  • Auteur

Nou het is fijn als iedereen wat meebrengt, je mag zelf beslissen wat. Sommige brengen meer mee dan anderen maar 1 ding uit een van de 3 keuze's (eten/drinken/div.) is in principe genoeg. Als iedereen die komt 1 ding meebrengt komen we al een heel eind.

Geplaatst:

Ik dacht erover om cake en koude wrap hapjes te maken... Ik zou zelfs focaccia (brood) kunnen bakken.

Geplaatst:

Lekker klinkt dat...doen!

Geplaatst:

Op hoeveel personen zitten we ondertussen?

Geplaatst:

37 zonder kinderen

Geplaatst:
  • Auteur

Ik mis nog wel wat mensen.

Ik mis ook nog witte chocolade mouse in het lijstje

Geplaatst:

Ja en worteltjestaart van Thessa

Geplaatst:
  • Auteur

Monika moet ik je noteren voor alle 3 deze dingen?

Geplaatst:

Das een heel mooi aantal Denk dat ik het dan even bij cake en de koude wrap hapjes hou

Geplaatst:

Ik zal weer een trifle maken. De bak waar de trifle vorig jaar in zat, staat nog bij Jorieke; proberen dit keer beide bakken mee terug te nemen

Wat ik voor Jorieke meeneem, weet ik nu nog niet ik kijk wel een week voor de datum op het lijstje wat er nog bij kan.

Geplaatst:

Oohh...de witte chocolademousse......!

Geplaatst:
  • Auteur

We hebben eindelijk reactie op de emmer!

Nu moet hij alleen nog steeds zijn gegevens door sturen.

Geplaatst:

Geen snelle man dus..gaat hij hem opsturen? Goed geregeld Angela Misschien is het een leuk idee dat we die emmer geven gevuld met een bloem die iedereen meeneemt?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic