Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Moestuinforum dag 2014 wie brengt wat mee?Jorieke nie spieke


angela

Aanbevolen berichten

Als je bij de advertentie van de zinken as emmer

http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/overige-tuin-en-terras/m765929130-zinken-asemmer.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

klikt op "bekijk alle advertenties" dan zie je bij andere advertenties van de verkoper zijn /haar telefoonnummer staan.

 

Misschien dat bellen wel resultaat oplevert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de workshop paddenstoelen heb ik verschillende soorten mee. Op de laaste MTFD in september liet ik de paddenstoelen ook proeven. Zo iets nu weer enkel iets meer dan enkel de paddenstoelen ga ik nu ook wat broodjes bakken op de MTFD en daar gaan dan paddenstoelen door en/of in. Ik(of een ander) snij deze in stukken en happen maar.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het is fijn als iedereen wat meebrengt, je mag zelf beslissen wat. Sommige brengen meer mee dan anderen maar 1 ding uit een van de 3 keuze's (eten/drinken/div.) is in principe genoeg. Als iedereen die komt 1 ding meebrengt komen we al een heel eind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal weer een trifle maken. De bak waar de trifle vorig jaar in zat, staat nog bij Jorieke; proberen dit keer beide bakken mee terug te nemen

 

Wat ik voor Jorieke meeneem, weet ik nu nog niet ik kijk wel een week voor de datum op het lijstje wat er nog bij kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...