Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Moestuinforum dag 2014 wie brengt wat mee?Jorieke nie spieke


angela

Aanbevolen berichten

Ik heb op de eerste pagina gezet wie er meebetalen aan de emmer heb ik je naam hier in dit topic gemist meld het hier dan even!!
"De emmer" heb ik op de een of andere manier gemist. Maar natuurlijk doe ik mee. Vanavond of zo ga ik wel even zoeken wat de bedoeling precies is.

 

Ik zag dat bestek nog open stond. Bestek heb ik wel (wie niet?), maar ik niet genoeg voor heel de club. Ik wil wel plastic bestek kopen en meenemen. Vorig jaar bij Nederland doet werden er hele bulten van dit soort spul weggegooid. Ik zal eens kijken of ik dit jaar wat meer kan meenemen. Na 22 maart meer info.

Papieren servetten heb ik nog liggen. Al jaren, straks bederven ze nog.

 

Verder weet ik nog niet. Maar als straks op het laatste moment nog iets nodig is, kan dat altijd nog. Ik ben niet zo'n vooruitplanner.

 

Edit: via NLdoet misschien ook tuinhandschoenen. Iemand belangstelling??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep ik kom ook naar de mtfd

Ik maak preisalade en zal ook nog wat toast meenemen.

En zal ik er nog zoet/zoute chocolade brokken bij maken?

Voor Jorieke neem ik dan rijst en vuilniszakken mee.

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik breng ook nog iets van chocolade mee Hot chocolate. Dus chocolade met hete chilipepers. Ik weet enkel nog niet of het stukken/brokken of iets van bon-bon-achtig zal worden.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cola light 6 x 1,5 liter

Bitter lemon 3 x 1,5 liter

 

Soep....welke weet ik nog niet maar wel lekkere!

 

Eigen brouwsels(kleine beetjes om te proeven):

Kastanjelikeur, limoncello, kersenlikeur en pruimenlikeur

 

Voor de voorraadkast: Keukenrollen en nog een verrassing voor Joep&Jorieke samen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...