Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Moestuinforum dag 2014 wie brengt wat mee?Jorieke nie spieke


angela

Aanbevolen berichten

Nou?? ik geloof dat ik ook iets gelezen heb over het al meer dan genoeg hebben van fruit.

Ik denk dat ze dan blijer is met die emmer waar ze om vraagd of dingen voor haar voorraadkast.

 

Maar misschien zijn er nog meer mensen met een mening??

Roept u maar........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die is leuk Angela!

 

Een mispel is leuk hoor..ik heb hem ook..nou, als fruitboom schiet het niet op..hja je kan het aan de varkens voeren..deze vrucht is nogal..èh ouderwets...enne je moet hem laten rotten( heb ik gedaan) maar niet te lang ( heb ik wel gedaan ). Als sierboom is hij dan wel leuk.

Maar die asemmer is leuker.

 

Als niemand hem kan halen doen we toch per post? Als iedereen het ermee eens is ( doe gauw een mail naar die verkopen Angela)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou eigenlijk eerst hier nog even bij de kringloop gaan kijken of ze er een hebben staan voordat ik ga mailen.

Ik ga ervanuit dat hij niet zo snel weg zal zijn??

Ik zit ook mee te bedenken wie er in de buurt van Sevenum wonen en of die zadentas nog in de buurt komt of zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit! Kom helaas niet in Sevenum, mijn schoonzusje werkt in Horst er vlak naast. Ik zou haar evt. kunnen vragen om hem daar op te pikken, als het goed is zie ik haar voor 20 april nog wel een keer. Maar dat gaat even duren voor ik er uitsluitsel over heb dan.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees iets over dat eigen teelt paddenstoelen die geen tot weinig vocht in zich hebben op Jorieke haar lijstje staan.

Daar gaan we aan werken

Angela haal dat pak suiker(dat kan en ieder mee nemen ) maar weg. Ik ga nog wel wat anderspul als Eekhoorntjesbroodbouillon halen. En ga nog wel e.e.a.van wat ik kweek drogen voor jorieke en Joep. van Shii take tot Duinvoet, net welke lekker groeien.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal een groot pak gedroogde gist meenemen. Kan Jorieke toch wel enkele maandjes mee bakken. Is al bezet. Dan wordt het wc-papier.

 

En, het wordt al bijna traditie, enkele broden (zelfgebakken als dat lukt) + smeerboter en eigen jam en/of zoetzuur voor de lunch.

 

(Appelvrouw....mogen we met jouw zelfgemaakte appelstroop ook een boterhammetje proeven dan ?)

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom zou ik ook het liefst hebben dat iemand hem op kan halen, ik koop niet graag iets wat ik niet in het echt heb gezien en je moet natuurlijk ook maar afwachten of je hem krijgt.

 

Deze staat hier in de buurt te koop maar het is iets heel anders:

http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inrichting/overige-huis-en-inrichting/m731710538-koperen-doofpot.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...