Geplaatst: 1 maart 201411 j Vandaag gezaaid: Puntpaprika, courgette, kersentomaatjes en rucolaPetunias, viooltjes, cosmos, afrikaantjes, schildzaad, vlijtige liesjes, pelargonium en nogmaals een ronde gerbera want die komen niet op.
Geplaatst: 1 maart 201411 j Zaaien jullie dit allemaal binnen of in de kas of ook werkelijk al in de volle grond?
Geplaatst: 1 maart 201411 j ik zaai bovenstaande binnen voor, en ik kijk gewoon op de achterkant van de zakjes of het al naar buiten mag ja dan nee na het ontkiemen.dan gaat het naar een koude bak.De wortels en bosuien ga ik deze maand nog wel in de volle grond zaaien
Geplaatst: 2 maart 201411 j Zaaien jullie dit allemaal binnen of in de kas of ook werkelijk al in de volle grond? Die warmte nodih hebben binnen, die in kas kunnen komen in een tunnel in de kas. En die in volle grond kunnen, in de volle grond in de kas en buiten.
Geplaatst: 2 maart 201411 j gezaaid, de laatste mamoet prei, aubergine, sla 4 seizoenen, kropsla en muizenmeloen komkommer.
Geplaatst: 2 maart 201411 j Net gezaaid: goji bes (om volgend jaar pas uit te planten) en inca bes (of lampionbes). Ik ben benieuwd!
Geplaatst: 2 maart 201411 j Voorlopig 6 soorten tomaten : Big rainbow tomaat : 02/03 6 zaadjesBeafsteak tomaat : 02/03 6 zaadjesOranje blossom tomaat : 02/03 6 zaadjesAbe Lincoln tomaat : 02/03 6 zaadjes Lemon tree tomaat : 02/03 6 zaadjesBlack Russian tomaat : 02/03 6 zaadjes Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/
Geplaatst: 2 maart 201411 j Lekker alle terras potten voorzien van nieuwe grond en een gedeelte oude nieuw bemeste grond en een heleboel van deze jongens/meisjes geplant.Ach en als je dan toch bezig bent heb je natuurlijk wel iemand nodig die de wacht houd.En zo komen we de zondag wel door , Nu eerst maar ff pauze met een lekker slokje
Geplaatst: 2 maart 201411 j In de kas (in trays): Sla, Rode bieten, Witte Kool, Rode Kool, Broccoli en Peultjes. mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl
Geplaatst: 2 maart 201411 j Vandaag voor gezaaide tuinbonen uitgeplant.Bloemkool,Broccoli,Spitskool voor gezaaid in klein kasje.
Geplaatst: 2 maart 201411 j Wat een leuk hondje Eveline ! Is het een Markiesje?? OT: 3 soorten sla en snijbieten in perspotjes binnen. Zodra ze gekiemd zijn worden ze buiten afgehard
Geplaatst: 2 maart 201411 j Gezaaid binnen: pronkerwten, madeliefjes, lupinesBuiten in de volle grond gezaaid: wortel en bosui
Geplaatst: 2 maart 201411 j Binnen onder het zolderraam: 5 pepersoorten, citroenpitten van een bio-citroen van de appie, bosui, prei
Geplaatst: 2 maart 201411 j Wat een leuk hondje Eveline ! Is het een Markiesje?? OT: 3 soorten sla en snijbieten in perspotjes binnen. Zodra ze gekiemd zijn worden ze buiten afgehard Nee, Is een eigenwijze maar hele lieve Chihuahua
Geplaatst: 3 maart 201411 j kolen gezaaidpluksla gezaaidsalie, borage, kamille, afrikanen gezaaid allemaal als beschermplantjes bedoeld
Geplaatst: 3 maart 201411 j Aardappels en 3 soorten uien geplant. Radijs en courgettes gezaaid Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 3 maart 201411 j Nadat voorgaand jaar grotendeels verloren is gegaan (m.u.v. de aardbeien, wat worteltjes, radijsjes en zeer beperkte tomaatjes en aardappelen) door tijdgebrek, wordt dit ongetwijfeld het beste jaar uit mijn moestuincarriere. Om dit te bereiken de afgelopen dagen het volgende binnen gezaaid:basilicum, dille, koriander en peterselie (om later uit te planten in mijn nieuw vorm te geven kruidentuin )spaanse pepers (weet niet meer welke soort exact)bloemkoolauberginesenkele exotische boomsoorten bij wijze van 'bonsai' experiment (4 soorten, waarvan ik alleen de Divi Divi nog a.d.h.v. zaaigoed kon identificeren). Buiten wat radijsjes gezaaid, een rijtje (vroege) aardappels gepoot en opgekomen tuinbonen uitgeplant. Ik wou eigenlijk ook al wat kapucijners en erwten zaaien, maar daar had ik helaas geen tijd meer voor. Wellicht komend weekend Eerder had ik al een aantal zwarte bessen-stekjes uitgeplant. --------------------------------------Django
Geplaatst: 3 maart 201411 j Andijvie nr5 , snijbiet erbette en snijbiet Rainbow gezaaid Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
Geplaatst: 3 maart 201411 j Tuinkers, radijs en spinazie gezaaid. Morgen wortel, sla en pronkbonen zaaien.
Geplaatst: 3 maart 201411 j Vandaag heb ik de koolrabi buiten in een tray verspeend. Ze stonden binnen en begonnen al wat te fileren, dus snel naar buiten.En buiten ook spitskool voorgezaaid. Mijn moestuinseizoen
Geplaatst: 3 maart 201411 j In de koude bak 2 soorten radijs, sla, pluksla en spinazie gezaaid. Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.