jootje Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 In de nieuwe landleven stond een leuk knutsel projectje. Nu had ik geen Friese doorlopers voor handen, dus Marktplaats op. Een paar gescoord voor maar liefst 1 euro! En zie hier, vandaag gemaakt. Groetjes! Quote
greetje Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 ziet er erg apart uit........ maar deze mooie houten ijlster doorlopers verdienen eigenlijk kindervoetjes die leren schaatsen! Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
appelvrouw Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 Leuk Jo! Komt het mos uit je eigen tuin? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Posted January 11, 2014 Author Posted January 11, 2014 Greetje, ik dénk een grote mensenvoet! Zijn flinke schaatsen. En ze hebben een mooi plekje daar toch? Appelvrouw.....nee, niet uit eigen tuin...uit het tuincentrum! Quote
loes Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 gaaf 'houtjes'.ik heb ook nog leren schaatsen op houtjes (friesche doorlopers maar dan met een iets korter ijzer). pas als de voeten uitgegroeid waren mochten we op noren. Quote
Heleen1963 Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 AAAAh Jootje ze zijn geweldig !!! (eerlijk gezegd dacht ik bij de titel huh ??????? wie denkt er bij deze temperaturen aan schaatsen ?>??? )Ik heb wel zin om ze ook te maken , maar ik niet nog materiaal zien te scoren (mos en wol oa )Leuk hoor !!! Is het moeilijk trouwens ??? Quote
jootje Posted January 13, 2014 Author Posted January 13, 2014 Nee, niet moeilijk. Ik kan het tenslotte ook! Quote
Recommended Posts